tingeling87 Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 blir litt vanskelig å forklare dette her, men når jeg ligger på ryggen og kjenner på magen min så kjennes livmoren større ut på høyre side av navelen. akkurat som om det er en klump der. man kan til og med se at magen er større på høyre siden enn på venstre side av navelen min. er det vanlig at magen/livmor er så ujevn? er forresten 22 uker i dag.
mortherese=mamma til twins! :) Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Hei hei! Jeg er i uke 25 nå og magen min har vært i stadig forandring! Kommer ann på hvordan babyen(e) ligger det! Her flytter de seg hele tiden, så magen er aldri helt lik gjennom en hel dag!
tingeling87 Skrevet 7. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2008 det var det jeg tenkte det kunne være. at det er hodet eller rumpa som ligger i været, men er så rart at det allitd er på samme plassen:) hun har vel funnet seg er favorittstilling:P takk for svar!
ÅNA Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Første gong eg oppdaga bevegelse var det ein "kul" nederst til venstre på magen (rett over symfysen). Var då fullgåtte 16 veker. Seinare har "kulen" vore mange plassar - i periodar rett rundt navlen, men i det aller siste har den flytta seg frå høgre til venstre side, litt opp og ned og så vidare. Knøttet er aktivt og sprellar og sparkar masse. Ser no at heile magen bevegar seg - har gjort det ei lita veke. Er fullgått 27 veker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå