Mammarama=) Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Vi har to jenter på 3,5 og 2 år.Og ønsker oss et lite nurk til=)
Gjest Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Jeg er også tobarnsmor i første prøveperiode. Er ganske utålmodig og vil være gravid nå! 3 dager til IKM, men dessverre negativ CB i dag. Gir ikke opp håpet likevel!
Mammarama=) Skrevet 8. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2008 Jeg har IKM til helga så blir spennendes det=)Du har jo noen dager på deg da til IKM men jeg forstår utolmodigheten din..Er sånn selv at ting helst bør skje i en fart.. Hvor gammle er dine to barn da??? Har det vært full klaff på første forsøk før eller??? Jeg har vært heldig de to andre gangene og nesten ikke tenkt tanken en gang før jeg har blitt gravid..Er kanskje ikke like heldig denne gang... Lykketil=)
LadyLay Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Vi er også i 1pp og prøver på nr.3 - har to små prinsesser fra før:-)
Mammarama=) Skrevet 8. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2008 Så kjekt..hvor gammle er prinsessene dine da?? Lenge til IKM? Lykke til=)
Suprise! Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Hei! Flere av oss;) ...1 pp nå prøver på nr 3 ja,har en av hver fra før. Største blir 2 om noen dager,den andre er 7,5 månder:) Hehe merker at jeg har vært gjennom dette før,er ikke like ivrig nei.Med nr en sluker man alt av alt;) Aner egentlig ikke når ikm er,ble kluss i syklusen forrige gang,ser ut til at det blir det denne gangen og,selvfølgelig:( Er ikke sikker ,men tror jeg så el slim i dag (skulle hatt el for en uke siden i morgen) så da må jeg vel bli blid på forloveden igjen slik at det blir litt håpping i høyet;) mvh
Fraulein Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 vi har to gutter på 4 og 7 år, ønsker oss nummer tre nå og er 1pp
otilde *14.05.2009* Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 Har to småtroll, en på fire og en på 18 mnd. Akkurat blitt gravid med nummer tre :-)
maikana Skrevet 8. september 2008 #10 Skrevet 8. september 2008 vi har to jenter på 4,5 og 2,5. Har lyst på en til og er i 1 pp. Vi hadde egentlig blitt enige om å vente noen år til minstejenta kanskje ble 5 før vi skulle sett igang med prøvingen. Men veldig greit å bli "ferdige" også da. Så da prøver vi nå
Troika-3blå Skrevet 9. september 2008 #11 Skrevet 9. september 2008 Heisan! Vi har gutter på 10 år og 2,5 år, og prøver nå på tredje"mann". Har et lite ønske om jente denne gangen:) Men jeg blir happy så lenge det går i boks, uansett!
tjorven- nr 3 Skrevet 9. september 2008 #12 Skrevet 9. september 2008 Vi prøver også på nr 3. Må si jeg beundrer dere som har 2 små barn fra før og prøver så fort på 3. =) Mine 2 er begge i småskolen, så blir koselig å få baby i hus igjen !! Er snart i 2 pp etter å ha en SA i sommer . Var over 13 uker på vei. Håper på bedre lykke neste gang ja !! lykke til alle sammen!!
charlotte,b Skrevet 9. september 2008 #13 Skrevet 9. september 2008 Hei! Vi har en gutt på snart 4 år og en jente på 2 år - ønsker nå et lite nurk igjen! Vi venter bare på svar fra utlandet om det blir bryllup først og så baby etter eller omvent. Vi har hvert veldig heldige de tre gangene vi har prøvd å bli gravide, har da blitt gravid innen 2 mnd. (nr 1 mistet vi i 3mnd) Så nå venter vi bare i spenning!!! Lykke til dere andre også.
Mammarama=) Skrevet 9. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. september 2008 Ser vi er ganske mangen 3.gangs prøvere... Lykketil alle sammen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå