Axus' girlfriend Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 hvor får jeg tak i en som er nokså stor, fin og ikke alt for dyr? har emmaljunga stelleveske fra før, synes nesten den er litt for liten.. ser mange som har stellevesker med blomstretemønster, mye finere enn den kjedelige jeg har:P
Mor di! Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 jeg har en gaia og ko stelleveske i mønsteret fish boy som jeg skal selge. har brukt den ca. 1 uke (fant en jeg likte enda bedre, og har funnet ut at jeg ikke trenger to!) Ellers: Se inne på filabel.dk, der har de mange fine!
Gjest Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Hei Vi har reisebagen proff. Genial stelleveske med god plass til oss flaskeforeldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå