Gå til innhold

trenger ny stelleveske


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor får jeg tak i en som er nokså stor, fin og ikke alt for dyr?:)

har emmaljunga stelleveske fra før, synes nesten den er litt for liten..

ser mange som har stellevesker med blomstretemønster, mye finere enn den kjedelige jeg har:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en gaia og ko stelleveske i mønsteret fish boy som jeg skal selge. har brukt den ca. 1 uke (fant en jeg likte enda bedre, og har funnet ut at jeg ikke trenger to!) Ellers: Se inne på filabel.dk, der har de mange fine!

Skrevet

Hei

Vi har reisebagen proff. Genial stelleveske med god plass til oss flaskeforeldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...