Gå til innhold

Hadet jenter (Samme som på mai-forumet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dett var dett. Blør og er trist, mister for 3. gang på rad nå.Tror jeg skal bare være fornøyd med at jeg jo har en prinsesse. ( hun er jo selvsagt et prakteksemplar ;) Kanskje jeg bare ikke er skapt for å få flere? Blir mer og mer bunnløst fortvilet for hver gang og tror ikke jeg orker miste mer nå. Jeg må jo være helt defekt...

Lykke lykke til videre,fruer og frøkner,tvi tvi på at alt går bra med dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å høre! Føler med deg!

Selv har jeg 2 barn, 3 SA...Nå sist tok fastlegen blodprøve og målte ??!? ja og ville sette meg på samme medikamenter som gis til kvinner som tar prøverør. Kroppen min produserer svært lite av det stoffet som skal holde på egget (kropppen prøver jo å støte det ut)

Håper du ikke gir opp, snakk med fastlegen din!

Stor klem

Skrevet

Hei... Jeg går nå på både blodfortynnende og crinone,som er hormoner som skal gjøre det litt koseligere der inne...Men begynte på dem for sent antagelig... Hvis det hadde hatt noe å si. Skal på sykehus i morgen og ta noen blodprøver,- både hcg og for antistoffer,- er rhesus minus. Kanskje vi får noen svar der...? Hadde du dine SAer i mellom dine to? Eller på rad?

Godt at du holder motet oppe :)

Skrevet

Hei!

Så trist å høre, føler virkelig med deg. Har hekdigvis bare hatt SA èn gang, men vet at det er helt forferdelig!

Har ikke annet å si enn at jeg sender en trøsteklem.

Skrevet

Hei, hei, syntes det er veldig trist at det gikk galt igjen! Og selvfølgelig er du heldig som har en prinsesse, men det er jo likevel litt vondt å miste. Har selv mistet 8 stk, og har aldri fått noen særlig utredning. Adopterte en sønn i vinter, og nå er jeg i uke 9. Denne gangen fikk jeg tidlig UL og vet nå at alt er normalt. Men legen behandler meg som om jeg er under diagnosen habituell abort, og at jeg danner antistoffer mot fosteret. Kroppen ser på fosteret som en inntrenger som ikke bør være der. Av den grunn får jeg nå klexane og albyle-E som skal redusere antistoffer og hindre blodpropper i morkake, og det ser veldig bra ut. Fikk behandling tidlig. Så hvis dette varer helt ut for meg, tror jeg det kan gå for alle. Men har stor forståelse for for fortvilelsen din, og at du ikke orker mer. Ønsker deg likevel lykke lykke til, og håper du får hjelp. Kos deg med mann og datter!

Klem fra meg

Skrevet

Hei...

Vil bare si at jeg syns det er utrolig trist å lese at du mister for 3 gang. Jeg har fulgt litt med på hva du har skrevet, da jeg har mistet tre ganger selv. Jeg har ikke gitt opp enda. Er gravid i uke 7 nå og måtte starte med albyl-e to måneder for jeg ble gravid. Deretter får jeg fragmin hver dag.

Skal på tidlig ultralyd, men har ikke fått noe svar på når, men skulle liksom vere når jeg var syv uker på vei. Jeg håper ikke du gir opp, vi må bare fortsette å prøve, det går nok bra skal du se, men ja det er forferdlig trist og man tenker at nå er det nok. Jeg fikk min første på helt normal vis, hvordan var det med deg?

Skrevet

Takk fine jenter :) Det hjelper virkelig å vite at vi er flere som deler samme skjebnen,selv om jeg ikke ønsker det for noen av dere selvsagt...Og å miste 8 ganger kan jeg bare ikke forestille meg en gang.... Sterke sterke kvinner...!

Prinsessen min kom helt av seg selv på normalt vis,uten noen medisiner eller lignende... Jeg har begynt på albyl-e og crinone, har vel gått på det ca en måned nå, men burde ha begynt på det før. Jeg er Rhesus minus, så skal ta blodprøver i morgen for å se om jeg har antistoffer i blodet. Hvis det er det som er problemet så blir jeg både glad for å ha funnet en problemstilling ihvertfall,- men også rasende på egen kropp som jobber slik i mot det som hjertet mitt vil ha....

Håper virkelig virkelig at det går brillefint med dere, det er så veldig fortjent! Vi får se om jeg gir meg eller om jeg titter inn igjen om 2 måneders tid. Har jo tydeligvis ikke et problem med å BLI gravid...

Skrevet

Hei! Vil bare fortelle deg en kortversjon av min historie:

Jeg mistet 5 ganger på rad, og begynte å miste troen på at vi noen gang skulle få barn. Var gjennom en ganske omfattende utredning uten at de fant noe galt, så det var ikke stort annet å gjøre enn å prøve videre. 6 gang jeg var gravid gikk det bra, og jeg fødte en nydelig sønn i 06. Mistet igjen i oktober 07, men utolig nok gikk det bra allerede gangen etter det, og onsdag denne uken fikk vi en jente:)

Så, jeg har vært gravid 8 ganger og fått 2 barn og er utrooolig takknemlig for det!

Allle føler det å miste forskjellig, men jeg vet hvor tøft jeg selv har hatt det, og unner ingen en så lang vei for å få barn. Ta vare på deg selv, og ikke tenk at alt håp er ute, for det er det ikke!

Klem.

Skrevet

Forferdelig trist å høre.Syntes utrolig synd på deg og fam. Men jeg bare lurer på en ting. Fikk ikke du en sprøyte rett etter du fødte 1 barn? Sånn at du skulle unngå at kroppen skulle støte fra seg fosteret ved neste graviditet? Nå ble jeg litt bekymret. Er Rhesus- jeg og. Men kan ikke huske om jeg fikk den sprøyten.Men de snakket om det på forhånd. Hadde keisersnitt så det kan jo være de gjorde det da uten at jeg merket det. Burde jeg sjekket opp i dette kanskje?

Lykke til videre.

Klem

Skrevet

ps. glemte å skrive at jeg har ikke mistet,men er 5uker på vei. Tok over et år før jeg ble gravid med nr 2.

Skrevet

Gullet, jeg har tenkt på deg hele helgen! Jeg håper du får en god konsultasjon hos legen imorgen!

Du er ikke defekt! Du har "bare" uflaks. Som så mange andre kvinner. Det er jævelig urettferdig! Det vet jeg alt om! MEN jeg vet så godt at det kommer til å gå bra med dere! Husk at det er mange som forstår hvor vondt du har det og så mange som støtter deg! Det er en mager trøst.

Men sist jeg mistet og den følelsen jeg har nå, selvom alt kanskje står bra til med meg så hjelper det litt å vite at andre som har vært igjennom det VET hvordan det føles!

Støtter deg hundre prosent! Og tenker masse på deg! :-)

Stooor klem

Ps, er rhesus negativ jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...