Gå til innhold

Hadet jenter


Uglemamma er tobarnsmamma!

Anbefalte innlegg

Dett var dett. Blør og er trist, mister for 3. gang på rad nå.Tror jeg skal bare være fornøyd med at jeg jo har en prinsesse. ( hun er jo selvsagt et prakteksemplar ;) Kanskje jeg bare ikke er skapt for å få flere? Blir mer og mer bunnløst fortvilet for hver gang og tror ikke jeg orker miste mer nå. Jeg må jo være helt defekt...

 

Lykke lykke til videre,fruer og frøkner,tvi tvi på at alt går bra med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å, så trist! Føler med deg... har selv mistet to ganger det siste året. Det er veldig vanlig å miste, hele 40 prosent av graviditeter i ens gravide liv ender i spantanaborter. Tenk på det! Ikke noe galt med deg, det er jeg sikker på. Neste gang sitter det, ikke gi opp: )

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, føler med deg!!!

 

Det er dette som er det dumme med desse tidlige graviditetstestane.. Tidligere hadde dette bare vært en forsinket mens, selv om misstanken på graviditet hadde vært der, så viste en det ikke helt sikkert...

 

Foster som ikke er friske klarer ikke fortsette.. Prøv igjen, til slutt vil det dukke opp et egg og en celle som lager ett prakteksemplar av et barn til deg... Vi skal være litt takknemlige for at naturen ordner opp, men det er selvsagt svært sårt når det skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre.

 

Er som flere sier, veldig vanelig å miste flere ganger i løpet av sitt liv.

Men hvis du føler det slik, så ta deg en velfortjent pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...