Gå til innhold

Pergo-pausemånede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alle fått beskjed om å hoppe over en mnd mellom hver kur? min gyn. sa ikke det- han sa bare " her har du kurer for 3 mnd"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gyno sa jeg skulle fortsette om jeg ikke var gravid... 3 dobble kurer har jeg fått... 2 tab i 5 dager etter 5 dagen.

Skrevet

Helt det samme sa min... men blir så i tvil når jeg leser så masse her :D men da er iallefall vi enige da :D

Skrevet

ja men er litt usikker pga mannen ikke har fått dette helt til... prestasjons angst av presset:(

Skrevet

Vi fikk beskjed om å hoppe over 1 mnd ja.. Dette fordi pergo virker i pause mnd også og det ikke var bra å få for stor dose.. Eller noe slikt.. Fulgte ikke så godt med siden det ikke er aktuelt for oss.. Siden mannen jobber på sjøen er han vekke annenhver mnd og noe prøving i pausemnd blir det jo desverre ikke da..

Men det var ihvertfall det gyn sa til oss da :o/ Du ble vel ikke noe klokere av det :o(

Skrevet

jeg fikk beskjed om å ta pergo i 3 mnd sammenhengende...første mnd enkel kur,hvis ikke gravid skulle den dobbles...og hvis ikke gravid på 1 dobbelkur,skulle jeg ta en dobbelkur til!!!

Skrevet

spent på å se om den dobble kuren gikk.føler ikke noe så tror ikke de:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...