Anne-B. Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Jeg syns faktisk de er flinkere de voksne, når man tar alderen deres i betraktning. Eldstejenta og jeg koste oss bra godt da vi så finalen ombord på hurtigruta på fredag. Oro jaska beana!
Gjest Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Helt enig! Det er veldig artig å se på .Flinke alle sammen, og Oro jaska beana var jo toppen! Har gått å nynna på den hele helga he he..
Gjest Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Helt enig. De er utrolig flinke alle sammen!
sveis Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Ja, både 1. og 2. plassen var kjempebra. Har hørt The Battery som ble nr.2 før, og de er superflinke. Da spilte de bl.a. Bohemian Rapsody, og det var kjempebra.
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Jeg har fått vinner melodien på hjernen, det er så slitsom at det er hakket før jeg tilter!!!!! Men den var jo utrolig bra, de er helt fantastiske disse unge talentene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå