Gjest Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Jeg har søkt om barnehageplass fra nyttår, altså utenom hovedopptaket. Søkte i mai, lurer når man får svar, og hvor stor sjansen er for å få plass. Noen som har fått svar/plass?
Minnie Mom Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Vi har søkt fra januar i Oslo og regner ikke med å få plass.Her i Oslo får man kun brev dersom man får plass. Altså får man ikke brev med avslag.. Så man må nesten bare gå utifra at man ikke får plass og heller bli gledelig overrasket. Dette gjelder sa supplerende opptak, i hovedoppaket får alle svar innen 1. juni. Vi håper å få plass i fam.bhg frem til høsten.
Gjest Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Må vel kanskje prøve å finne noe annet vi også da. Hvordan fungerer det med familiebarnehage? Er det bare å kontakte de selv å høre om de har plass?
Gjest Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 vi har søkt fra januar, 50%... tror ikke sjansen er så veldig stor.. Nei, tror ikke det er noe vits i å kontake de selv..
Isilra Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Vi søkte plass til august, men alt var fullt. Da dro jeg til den barnehagen som jeg mest hadde lyst til at han skulle få være i, og snakket med de ansatte og titta litt rundt. Kom til slutt i kontakt med ei veldig hyggelig dame, som skrev opp navn og tlf nr mitt, og litt senere fikk jeg svar om at jeg hadde fått tilbud om en ny barnehage som skal være ferdig i januar Så det kan hjelpe å ta kontakt med barnehagene!
Gjest Orkideen Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Jeg har søkt om barnehageplass fra januar. Tok kontakt med barnhagen jeg ønsket plass i, fikk da omvisning og samtale med styreren. Jeg sendte søknaden på tirsdag forrige uke, og fikk svar etter fire dager om at snuppa hadde fått plass. Så mitt råd er: Ta kontakt med barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå