ana baroma Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Og nesten alle veggene er malt på kjøkkenet. Må tas litt pø om pø på veggene, siden vi venter på ny ventilator. Det voldsverket som er satt opp skal bort, ut, ned, vekk!!! Og selv om det er bare tatt et lite strøk med grunning i taket er det UTROLIG forskjell!! Det er panel i taket som har blitt møøøøørk.... Nå skal den bli eggeskallhvit:)) Så jeg synes i grunnen jeg er litt flink, også får mannen kvalitetstid alene med ungene imens:))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Så flink du er;)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Morsomt når man ser at det blir finere, flink du ja:)
metaMORfose Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Ja det er imponerende! Du er kjempeflink. ))))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Kommer du her og maler mitt mørke panel-tak??? Det har vi planlagt i noen år nå, men enda ikke blitt noe av.. Men du er jo kjempeflink da:) Kjekt å se når det blir fint:)
ana baroma Skrevet 7. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2008 Takker og bukker:) Nå er det tatt to strøk, ett igjen - og det skjer ikke før i morgen! I kveld skal jeg se på Tv nemlig!! Og det er en drittjobb, men deilig når det er gjort:))))
NoDoubt Skrevet 7. september 2008 #7 Skrevet 7. september 2008 Så flink du er:-) Male panel er skikkelig dritt arbeid. Alle spoene og kvistene. Men nydelig når det er gjort:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå