Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Akkurat 1 mnd til termin!=D Håper hun er lik mamman sin og kommer 2 uker før! Da er det plutselig bare 14 dager igjen.... hjelp..=P Men gud så godt det skal bli!!=D
GuttemammaTilTo Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 her også!! klarer nesten ikke vente og er så spent <3 nå har jeg kommet godt i gang (endelig) med å pakke fødebag'en. magen er sunket og hodet festet og jeg er overlykkelig for det! hvordan står det til med deg?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 7. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2008 Oi, har du kommet så langt du ja=P Magen min har ikke sunket, og jeg har heller ikke begynt å pakke bagen! Men jeg har tenkt tanken da=P hehe. Så over kommoden til babyen om hvilke klær jeg skal ta med i morges, men kom ikke så langt som å finne en bag å pakke det ned i=P Er ikke helt sikker på hvor mye jeg skal ta med heller... Synes det er vanskelig med denne baggen jeg.. Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, for mye av klærne bruker jeg jo til vanlig i dag.. Det samme med diverse shampo og sånn. Men nå har jeg kjøpt ny shampo da, så er det litt igjen i den gamle, så den kan jeg jo egentlig ta med. Nei huff... Gleder meg helt sykt til å bli ferdig nå, har bekkenløsning så jeg klarer neste ikke å gå=/ Ellers supert! Tar bringebærbladkapsler, og går til modningsakupunktur! I håp om at noe kommer til å skje tidligere... Enn med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå