Gå til innhold

noen av dere som har født i uke 35-36??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan klarte babyen seg??

hvor mye veide han eller hun??

hvorfor kom han eller hun da??

lurer for det kan hende jeg må ha utmin baby på grunn av svangerskapsforgiftning..men de vill vente så lenge som mulig selvfølgelig..lurer på om noen kan infomere meg litt..er litt nervøs..

fikk min første i uke 37 det gikk bar me han

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk forrige unge ut i uke 34, og det har gått kjempe fint :)

Han veide 1600 og måtte ut pga morkakesvikt..

Skrevet

Hei, jeg er førstegangsfødende og har termin i morgen. Selv ble jeg født 5 1/2 uke for tidlig og veide litt over 2 kg for 35 år siden. Har ikke hatt noen men etter den tidlige starten og har levd et helt normalt liv.

Skjønner godt at du er litt nervøs, men de er flinke på sykehusene (enda flinkere enn da jeg ble født) og du er kommet langt i svagerskapet. Hvis de velger å sette i gang fødselen din, er det fordi barnet har det bedre utenfor magen.

Masse positive tanker overføres og lykke til!

Skrevet

Min førstefødte ble født i uke 34, han veide 1585 gram. Han var dysmatur i tillegg. Normal vekt ligger vel på 2400-2600 gram. Han ble liggende 1 uke i kuvøse og til sammen 1 mnd på sykehuset. Fødselen ble satt i gang pga stort vekstavvik på babyen. Han har vært frisk hele veien. Tok fort igjen sine jevngammle når det gjalt både vekt og utvikling.

babyer født så seint i svangerskapet er som regel friske og fine så dette går helt sikkert bra.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...