Gå til innhold

Nybegynnertreff i Trondheim?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på BIM-treffsiden at det var satt opp treff på ChocoBocco den 18. september eller noe? Hvordan er stemningen for det egentlig? :)

 

Trenger sikkert litt dyttehjelp etterhvert!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres egentlig litt kos ut. Godt å møte andre som er i samme situasjon i nærheten. Håper jeg er i form til å dra. :)

Skrevet

Flott! :)

 

Flere, flere!

Skrevet

DYYYTT!

Skrevet

Hei når har dere termin? Jeg har termin i begynnelsen av mai!

Skrevet

jeg har i slutten av mars :) gleder meg, men skulle ønske jeg kjente noen andre gravide. Å møtes høres jo kjempekos ut. Mange som skal på svangerskapskurs i oktober?

Skrevet

det hørtes koselig ut.. vært koselig å møte flere som er gravide. :)

Skrevet

Jeg har termin 31.mars!

Hvor er det du skal på svangerskapskurs?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...