Carina med lykkebobler i magen Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Så på BIM-treffsiden at det var satt opp treff på ChocoBocco den 18. september eller noe? Hvordan er stemningen for det egentlig? Trenger sikkert litt dyttehjelp etterhvert!
Randis Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Høres egentlig litt kos ut. Godt å møte andre som er i samme situasjon i nærheten. Håper jeg er i form til å dra.
Carina med lykkebobler i magen Skrevet 7. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2008 Flott! Flere, flere!
Carina med lykkebobler i magen Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 DYYYTT!
kropp Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Hei når har dere termin? Jeg har termin i begynnelsen av mai!
Helene- Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 jeg har i slutten av mars gleder meg, men skulle ønske jeg kjente noen andre gravide. Å møtes høres jo kjempekos ut. Mange som skal på svangerskapskurs i oktober?
Gjest Skrevet 10. september 2008 #7 Skrevet 10. september 2008 det hørtes koselig ut.. vært koselig å møte flere som er gravide.
Carina med lykkebobler i magen Skrevet 12. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2008 Jeg har termin 31.mars! Hvor er det du skal på svangerskapskurs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå