yasmina Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Er ganske stolt av eldstemann her som laerte aa svoemme da han var rett over 3, naa er han 3,5 aar og baade stuper ( mye mageplask da ) og svoemmer under og over vann )
ana baroma Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Så flink han er:) Eldste vår lærte vel å svømme da han var seks-syv år. Da fikk han teket på det, og dypt vann alene uten svømmebelte var ikke farlig lenger:)
alvis Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Så flink han er:) Gutten vår blev 3 år i sommar og er kjempeflink i vann. Han hopper og stuper og kaster seg bakover i vann og har gjort det så lenge jeg husker. Vi har gått på babysvømming siden han var 9 uker og han svømmer fortsatt en gang i uken på småbarnssvømming. Han kan ikke svømme over vann men klarer å komme seg framover under vann. Svømmeinstruktører til gutten min sa at de allre fleste barn lærer å svømme når de er mellom 5 og 8 år. De begynner ikke med svømmekurs før barnet er minst 5 år fordi det er så liten sjanse at de lærer seg før det. Jeg håper gutten vår lærer å svømme før neste sommer.
~~DoraDora~~ Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Vi har gått på babysvømming med våre, og vi er ofte i svømmehallen, men de kan ikke svømme enda. De er 5,5 år, 4 år og 20 mndr gamle. De er vante til vann, og elsker å leke i bassenget. Håper eldste lærer seg å svømme til neste år
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Har gått på babysvømming med lillemor også fra hun var 7 uker gammel. Hadde trodd hun kom til å svømme før hun var 2 år, men hun er nesten 3 år nå, og kan fortsatt ikke, men hun koser seg i vannet, hopper og sklir ned i vannet. Eldste på 8 år kan heller ikke svømme ennå, men han har jeg ikke vært noe særlig i basseng med heller. Han kommer nok til å lære i svømme undervisninga på skolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå