Gå til innhold

Naar laerte dem aa svoemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske stolt av eldstemann her som laerte aa svoemme da han var rett over 3, naa er han 3,5 aar og baade stuper ( mye mageplask da ) og svoemmer under og over vann )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink han er:)

Eldste vår lærte vel å svømme da han var seks-syv år. Da fikk han teket på det, og dypt vann alene uten svømmebelte var ikke farlig lenger:)

Skrevet

Så flink han er:)

Gutten vår blev 3 år i sommar og er kjempeflink i vann. Han hopper og stuper og kaster seg bakover i vann og har gjort det så lenge jeg husker. Vi har gått på babysvømming siden han var 9 uker og han svømmer fortsatt en gang i uken på småbarnssvømming. Han kan ikke svømme over vann men klarer å komme seg framover under vann.

Svømmeinstruktører til gutten min sa at de allre fleste barn lærer å svømme når de er mellom 5 og 8 år. De begynner ikke med svømmekurs før barnet er minst 5 år fordi det er så liten sjanse at de lærer seg før det. Jeg håper gutten vår lærer å svømme før neste sommer.

Skrevet

Vi har gått på babysvømming med våre, og vi er ofte i svømmehallen, men de kan ikke svømme enda. De er 5,5 år, 4 år og 20 mndr gamle. De er vante til vann, og elsker å leke i bassenget.

Håper eldste lærer seg å svømme til neste år :)

Skrevet

Har gått på babysvømming med lillemor også fra hun var 7 uker gammel. Hadde trodd hun kom til å svømme før hun var 2 år, men hun er nesten 3 år nå, og kan fortsatt ikke, men hun koser seg i vannet, hopper og sklir ned i vannet.

Eldste på 8 år kan heller ikke svømme ennå, men han har jeg ikke vært noe særlig i basseng med heller. Han kommer nok til å lære i svømme undervisninga på skolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...