Gå til innhold

mann med dårlig selvtillit...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan forklare en man at han er kjekk og alt som hører til når han har så drlig selvtillit og mener han skal leve livet alene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, høres ut som om han trenger litt hjelp med selvtilliten ja!

vanskelig å endre folks syn på seg selv sånn helt uten videre, kanskje profesjonell hjelp hadde vært noe for ham?

Skrevet

Når du har løst den gåten, si i fra til meg :) Har levd med en mann med dårlig selvtillit i 5 år, og det er ganske slitsomt.. Blir ikke noe badeferier, for å si det sånn

Skrevet

han har ikke noe problemer med og bade... men han mener folk burde skyddes mot han:S

men det everste er at jeg har vært forelsket i han i snart 1 og 1/2 år.. det er veldig tøft...

Skrevet

første annie her, da har han jo seriøst store problemer - som krever profesjonell behandling. tror ikke du klarer å komme gjennom til ham på egen hånd, så den forelskelsen tror jeg du bør avfinne deg med at ikke kommer til å bli gjengjelt. vanskelig å elske andre når man tydeligvis hater seg selv.

Skrevet

jeg har spurt.. og da sa han at han har hatt følelser for meg.. men mener at jeg ikke ville hatt han...

Skrevet

Sånn var min og (jeg med han som ikke vil bade). Tok meg et par år og overtale han. Skrev masse kjærlighetsbrev til han osv, så jeg fikk han da tilslutt ;) Masse komplimenter og kjærtegn og styrking av det han mente var hans svake sider.. Men i tillegg har han gått til behandling (men det har vel kanskje ikke styrket selvtilliten noe særlig, men den kommer gjerne etter når man blir friskere selv fra psykiske lidelser)

Skrevet

uff.. håper virkelig ikke det er så ille for han her.

Skrevet

Slike mennesker er et håpløst tilfelle. Det nytter ikke. Han må finne ut av dette selv. Det værste jeg vet er mennesker med så sinnsykt mye selvmedlidenhet. jeg blir kvalm av de.

Skrevet

Helt enig. Dropp ut før du er altfor innvolvert med han. Blir du sammen med han kommer du deg aldri ut av det igjen. Jeg er der selv. Hold deg vekk, forelsk deg i noen andre. Tenk på deg selv. Høres sikkert hardt og kaldt ut, men det er realiteten.

Skrevet

sånn uansett så er vi veldig gode venner da... men jeg kan aldri komme på besøk til han.. han liker og være alene...

hadde mange sterke meld med han på fredagskvelden...

• 2 uker senere...
Skrevet

han sier nå om dagen at vi skal ta en kjapp en på bakrommet og greier.. blir forvirret...

i dag sa han at jeg kunne få suge han på bakrommet... jeg sa skeptisk... jeg har vondt i nakken...

det gjorde ikke noe for han kunne holde hodet mitt stille og bare jokke til... etter på sa han at det var ingen hensikt.. for jeg kom sikkert til å kaste opp i hennhold til at det var han...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...