Gå til innhold

Noen med termin 23 april?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange april spirer her inne ;) Etter mine beregning på termin karkulatorn og da har jeg termin rund 23 april.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her på terminkalkulatoren har jeg termin 24.april. Legen regnet seg frem til 22.april. Men jeg ligger rundt der ja!

Er innstilt på å bli skrudd en uke tilbake, det har skjedd hver gang jeg har vært på rutineUL. Har en jente som er født 24.april, og må bare si at det er en utrolig flott årtid å få barn på. Man får komme seg litt etter fødselen fysisk, og babyen har fått litt rutiner før sommeren kommer. Samtidig er ikke babyen så stor at det er veldig mye styr å feks gå på stranden. Så jeg gleder meg !

Skrevet

Ja det passer oss utmerket å få i april, men det ødela Danmarkturen min sammen med handball jenten jeg trener. Skuller egentli reise til Danmark den 4 juli, men jeg må må sitte hjemme med ett lite bran istede, men trur nok jeg blir å kose meg uansett så ;) Også er det greit å vær litt sånn i dårlig form nå mens gubben er endel borte, slepper jeg å ta hensyn tel han og han slepp å ta hensyn tel meg.

Skal til første time hos jordmor 26 sep, så da får jeg sekkert en annen termin dato....

Gleder meg kjempe masse ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...