Gjest Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Sitter å ser på unge mødre på fem nå. Så flotte mødre. Og spesielt Malin, hun kan ikke ha vært gammel når jenta kom til. Flinke jenter, og barna har en stor fordel av å ha unge mødre, de får et laaangt liv sammen.
Gjest Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Malin er bare helt fantastisk :-) Satt og felte noen rørende tårer da hun sa elsker deg til datteren og datteren, som virker som verdens mest harmoniske unge, svarte "elske dej".
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Hei Jenter Så koselig å høre at dere er sååå positive til serien Jeg hadde nettopp fylt 15 når Lotte kom til verden ) Klem
Gjest Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Lotte er heldig som har deg til mor Nydelig jente du har.
Gjest Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Malin:- du er FANTASTISK! Finner ikke et annet ord for det. Som skrevet over, felte noen tårer da Lotte svarte "elske dej" - dere er så nydelig! Håper alt er bra med dere, ønsker dere virkelig ALT godt :-) Lotte er bare fantastisk vakker og herlig og :-)
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 7. september 2008 #7 Skrevet 7. september 2008 Takk, såååå koselig å høre:)) blir såå glad når jeg leser slike ord Vi har det veldig bra alle sammen :-)
Honningmelon Skrevet 7. september 2008 #8 Skrevet 7. september 2008 Henger meg på her. Du virker som en kjempegod mor for jenta di :-) Er du fortsatt sammen med han som har ei jente på samme alder som din datter?
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 7. september 2008 #9 Skrevet 7. september 2008 Ja, Dan heter han Vi er forsatt sammen har nå vært sammen i 1år å 7mnd, skal kjøpe oss hus nå.. XD vi har det sååå bra sammen <3
guroa Skrevet 7. september 2008 #10 Skrevet 7. september 2008 Ja det er bra du er med i serien Malin, ellers tror jeg myten om unge mødre hadde vært som før. Du gir unge mødre et bra ansikt Jeg synes du virker som en super flink mamma.
Honningmelon Skrevet 7. september 2008 #11 Skrevet 7. september 2008 Så flott :-) Jeg syns også det er veldig godt å se at dattera til Dan blir så tatt inn i varmen av deg. Det betyr nok mye for henne, særlig når hun blir større :-)
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 7. september 2008 #12 Skrevet 7. september 2008 Tihii, jo, takk for det.. men di andre er da også flinke ) Men jeg er ikke med videre i serien da, ikke i seosong 2 eller 3:P Hørte ikke noe mer så
guroa Skrevet 7. september 2008 #13 Skrevet 7. september 2008 Min personlige mening er at du fremstår mye mer modent enn mange av de andre
guroa Skrevet 7. september 2008 #14 Skrevet 7. september 2008 Jeg kjenner jo ingen av dere, derfor skrev jeg FREMSTÅR. En flott serie uansett
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 7. september 2008 #15 Skrevet 7. september 2008 Forstår.. hehe ^^ serien er ganske så flott ja ^^ Mia må man ta godt imot med åpne varme armer, hu er en jo en del av den gutten jeg elsker over alt på jord, så det skulle bare mangle
Gjest Skrevet 7. september 2008 #16 Skrevet 7. september 2008 Jeg synes dere er en skikkelig kjernefamilie, av det "lille" jeg har sett av dere. Fikk så vondt av deg da han hadde send SMS med en annen eller noe, men dette er vel ganske lenge siden nå! Passet vel også kanskje ganske bra at han hadde et barn fra før Dere er i alle fall helt nydelige alle 4 :-) Blir det noe ny baby snart eller? :-) *nysgjerrig,ja!*
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 7. september 2008 #17 Skrevet 7. september 2008 Ja, da hadde vi vært sammen i 3 mnd eller noe, så alt var veldig fersk vettu:P så skulle ikke mye til da;) hehe.. Ny baby? hmmm! ja, si det.. vi har hvertfall lyst å kjøpe hus først å vi skal kjøpe det snart, har fått ordnet med lån å sånn nå så etter det kan det vell hende det kommer en babi hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå