Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye sutring fra meg i dag gitt, men er det noen andre som sliter med slitne rygger? Jeg er i uke 32+3, og ryggen min er så sinnsykt sliten at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg snart. Det sitter liksom i øvre del av ryggen, så jeg regner med at det ikke er symptomer på noe annet.

Nå skal jeg ta meg en glovarm dusj og håpe at det hjelper litt.

Noen andre som sliter med slitne rygger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg. framtung og dritvondt i ryggen. har termin i dag, har hatt det slik i noen uker.

lykke til videre.

Skrevet

Heisann! Har så vondt nede i ryggen at det er ubeskrivelig, har bare jobbet 50% siste mnd, men tror jeg skal ringe lege imorgen å få den utvidet, orker ikke slite meg ut helt heller og har en tung jobb som vasker!! Er i uke 31!! Går til fysioterapaut og sliter også med vond nakke og hode, nå begynner jeg å bli lei!!

Skrevet

Jeg er 32+2 idag, og har de siste par ukene slitt med veldig vond rygg. Sitter midt i ryggen, muskulært, har ingenting med bekkenløsning el. å gjøre.. Går til fysio 2x i uken, men hjelper ikke veldig. Tør ikke tenke på hvordan det hadde vært uten!!!

50% sm nå, men kommer nok til å bli 100% sm til uka, får ikke til å sitte hverken i bil, i sofa, på kjøkkenstol eller kontorstolen min mer enn ca 15-20 min av gangen, så begynner bli litt håpløst, og ikke minst slitsomt!!

Hjelper med en varm dusj, og å holde ryggen litt i bevegelse. Både å gå små turer og å "svinge" ryggen fra side til side funker her iallefall. Ellers er det kun å ligge på siden i sengen som virkelig hjelper (men det kan jeg jo ikke holde på med hele dagen, hehe).

Skyldes nok rett og slett at jeg har blitt så fremtung, hehe, er bare 158cm, slank, med enorm mage!! Ligger over alle skraverte områder, har gjort det hele tiden. Så ryggen min har nok fått litt sjokk (",)

Skrevet

jeg er 35+6 idag og har en dårlig rygg fra før, og nå kjenner jeg godt tyngden til vesla ja - men prøver å hvile ryggen så fort den verker.

leste også i illustrert vitenskap nå at når kvinnen er gravid blir hun faktisk ekstra svai og ryggraden endrer seg pga tyngdepunktet, det er derfor viktig at vi ikke svaier ennå mer og men prøver å strekke ut ryggen (om du skjønte hva jeg mente)

jeg prøver bevisst å strekke ryggen når den blir sliten og vond, og da går det ganske fort over - men hvile er alfa omega c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...