Gå til innhold

Har dere begynt med strømpebukse på de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns det er skikkelig surt om dagen, men noen dager blir det jo godt og varmt utover dagen.....

er så vanskelig dette her. Idag feks kjører vi strømpebukse... ikke noe deilig temp ute.. Mini er 8 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi her i Stavanger har ikke strømpebukse. Minsta sitter jo i vogn eller har vindtett dress på eldste kommer ikke til å få på strømik i bhg før ved ca 7 grader midt på dagen.

Skrevet

Nei, strømpebukser ser jeg ejerne.nnå laaaaaangt unna i det f

Skrevet

Ha ha ha, gidder ikke forklare engang hvordan det ble sånn.

Men det jeg skrev var:

Nei, strømpebukser ser jeg ennå laaaaaangt unna i det fjerne :o)

Skrevet

Her kom snørra i går - i morgen blir det strømpebukse ja! var ute i stad. Ble selv kald!

Skrevet

Vi bor i Oslo, har ikke begynt enda. Men ser det vel an om ikke så lenge...

Skrevet

Bor i Tromsø, har ikke hatt opphold i strømpebuksebruken :-/

Skrevet

Bruker strømpebukse på minste på vei til bhg om morgenen. Rundt 10 grader og blåser og da er det kaldt å sitte 15 minutter i vogn. Inne i bhg går han bare i strømpis, og høstdress utenpå når de er ute og leker. Største begynner nok ikke før det går mot 0.

Skrevet

Ser det litt an fra dag til dag, bor i Trondheim og været skifter veldig om dagene.

Skrevet

Nei, her venter vi på minusgradene først stort sett. I hvertfall skal det ned i 3-4 grader og sur og kald vind først.

Skrevet

Bor i Nord-Norge,begynte å bruke på eldstejenta for noen uker siden.

Skrevet

Har ikke begynt enda, men lurer på om det kanskje blir nødvendig over helga til minste.

De minste er ute i bhg fra morgenen, og da er det litt kjølig.

Skrevet

Bor ved Lillestrøm og det er nok ikke så lenge til vi tar frem strømpebuksene gitt, har vært ganske surt de siste dagene synes jeg :)

Har hatt strømpebukse på under skjørt og kjole den siste tiden da..

Skrevet

Har brukt strømpebukse her ja, vært endel surt og kjølig vær enkelte dager her....de er flinke å kle av dem utpå dagen i barnehagen. Ofte løper de i strøpebuksa når jeg henter dem inne, eller har kun strømpebukse innpå regnbuksa ute... Synes det er veldig greit. Hvis ikke måtte de jo har frøset til langt utpå formiddagen stakkars små...

Bor i nordvest.

Jentene er foresten snart 3år og snart 1 1/2år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...