Gå til innhold

Bringebærblad kapsler igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte disse kapslene i går og tok de to første i går kveld. (skal ta 2kapsler 3 ganger daglig)

Det jeg lurer på er hvor fort dere kjente effekten av disse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har utrolig nok gått til innkjøp, men tror nok ikke jeg har kjent noen effekt enda. Tror ikke det vil bli noe "effekt" jeg kommer til å merke.

Jeg tenker som så at hvis det kan hjelpe meg å få en 10 min kortere fødsel, så er det verdt pengene. Om ikke de virker, så tenker jeg at det var ikke så dyrt forsøk.

Har tatt de i 4 dager nå og er i uke 37+5. Tar de frem til fødselen, og så ser vi hva som skjer :D

Skrevet

skal ein kjenne noken effekt då? I såfall kva då?

Dei har jo kun i oppgåve å styrke livmora og hjelpe til med å få dei forskjellege fasane i fødselen til å gå lettare/raskare. I allefall det eg har les om slik kapslar.

Skrevet

Jeg fikk fryktelig mye kynnere, merket det samme dagen. Sluttet etter tre dager for da orket jeg ikke mer. Tar heller modningsakupunktur.

Skrevet

Jeg tror ikke alle kjenner forskjell. Jeg fikk så mye mensmurringer at jeg ikke klarte å sove om natta..:-( Litt skummelt at naturlegemiddel har så sterk effekt syns jeg. Mens bestevenninna mi kjente ingenting. Men så har jeg andre venninner som fikk masse kynnere av de. så man vet aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...