Gå til innhold

Hvordan feiret DU 30-årsdagen din ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... eventuelt hvordan har du tenkt å feire? Jeg hater overraskelser og prøver å planlegge mitt eget lag for å unngå at de sprø vennene mine gjør det, he he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde stor fest og middag med mine beste venner. En venninne av meg fikk liste med hvem jeg ønsket å invitere så fikset hun alt.

Skrevet

jeg fyller 30 i slutten av november i år, og skal nok ha litt feiring ja :) gidder ikke gjøre noe stort ut av det, som å leie lokale osv, men tar en fest hjemme hos meg med gode venner og tapas :) Har akkurat pusset opp og må jo få vist frem herligheta! hehe

Får se an om det blir bytur mot slutten av kvelden eller ei!

og så blir det en jentetur til London helgen etter at jeg fyller år...

Skrevet

Pået hotellrom.

Første delen av dagen alene med lillegutt, så kom mannen og en kollega av han. Sammen dro vi ut og spiste.

Hotelloppholdet og middagen ute hadde ingenting me dagen min å gjøre.....den hadde mannen helt glemt, ha ha ha.

Han spratt tilslutt opp i halvsøvne på kvelden og løp ut og kjøpte noen poser godis og en billigvin fra kiosken oppi gata (var selvfølgelig ikke i Norge dette har)

Skrevet

Har ikke feiret den enda, men kommer bare til ¨invitere venner og finne et tema og ha mat og fest uten barn her....

Skrevet

På føden, hadde født tre dager før. Dro hjem den dagen. Ble vel ikke akkurat hæla i taket, men var veldig fornøyd uansett.

Skrevet

Hadde noen venner på besøk (de beste), også dro vi ut på byen en tur.

Gullet vårt var sju mnd da, og dette var første gang vi hadde sove-over-barnevakt!

Hadde det vært opp til meg, hadde det ikke vært noe feiring, men jeg var også litt redd noen skulle planlegge noe bak min rygg.

En 30-årsdag "MÅ" jo markeres på et vis :)

Det ble en koselig kveld, men tidlig hjem :)

Skrevet

Jeg var gravid og kvalm, vi hadde bodd i i leiligheten en uke og bodde i pappesker og kronisk rot. Så det ble ikke feiret overhodet.. :o(

Planlegger å ta det igjen når jeg blir 35.. :o)

Skrevet

Ikke dum måte å feire dagen på det da auro ... men så jeg rekker ikke å planlegge noe tilsvarende, he he.

Tusen takk for svar alle sammen, jeg trenger inspirasjonen! (har ikke "festet" på en liten evighet)

Skrevet

Det er ikke dumt Minnie Mom. Jeg skal ta igjen for 25-årsdagen min jeg aldri fikk feiret!

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 10 år da vi fylte 30,så vi gifta oss.Det fikk være feiring nok:-)

Skrevet

vi hadde giftet oss helgen før, så det ble ikke noe feiring i det hele tatt:-) feiret nok på bryllupsdagen med familie og venner, kunne ikke hatt det bedre;-) får vel ta det igej den dagen jeg blir 35........

Skrevet

Jeg lagde god mat og gode kaker til mine nærmeste venner:-)

Var ganske så gravid med nummer to, så det var liksom ikke snakk om noe party-party...:-)

Skrevet

Med grillmat ute i hagen med tanter, onkler, foreldre og besteforeldre, dagen før dåpen til mini.

Hadde øl til maten, men ikke akkurat fyllefest siden vi skulle i kirken dagen etter.

Hadde ikke noen vennefest... Var tre som tenkte å feire i lag, men alle havnet liksom i denne spebarnstiden, så det ble aldri noe av.

Skal ta det igjen når vi fyller 40 :-p

Skrevet

Feiret i Paris med mannen og venner, spiste middag, konsert, fyrverkeri:) Minne for livet:)

Skrevet

Søskenebarnet mitt som også er en av min allerbeste venninne har bursdag 3 dager for meg. Så vi gikk sammen å feiret dobbelt 30 årsdag.

Leide lokalet, serverte taco og leide et sikkelig party band.

Å inviterte masse venner. Det ble en sikkelig bra fest til langt på morgen. Trur bandet sluttet å spille kl 05.00

Skrevet

Hadde stor jentefest!

VEEldig moro!! ;-D

Jeg var singel på det tidspunktet. Hehe...

Selve dagen feiret jeg med familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...