WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Nysgjerrig:) Jeg har hatt vondt i ryggen over en uke, mer utflod, litt hodepine, kvalm på fredag kveld og endel i går formiddag, mye trøtt og generelt mer sliten.. Hva med dere? Spennende tid dette!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 jeg stikker av og til på høyresiden av navlen, og de to siste dagene har jeg hatt noe som ligner på mensensmerter noen timer etter jeg våkner.. om det er symptomer vet jeg ikke.. tør ikke håpe alt for hardt.. Når har du ikm? Min er på lørdagen tror jeg.. Lykke til!!!
Gjest Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Kvalme, uggenhet Kjenner det allerede i bekkenet og korsryggen (men heldigvis bare litt) Strekkinger og stikkinger nederst i magen Noen få stikkinger i puppene. Svaaaaaak positiv test på cb og billigstrimmel. Ikm er vel egentlig fredag, men mulig litt før. Det kan vel ikke være kjemisk graviditet når symptomene er så sterke?
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 7. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2008 Jeg har IKM på tirsdag, og det blir laaange dager frem til onsdag:) Fru Lavendel: Du høres jo gravid ut! Tror ikke det er kjemisk når det er så sterke symptomer nei Men å teste positivt så tidlig da gitt - ikke verst. Skulle ønske det var meg! Lykke til alle sammen! Vi får høre med hverandre om TR kommer til uka. Krysser fingrene på at vi er gravide alle mann! hehe
Gjest Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Siden pestene mine var positive så tidlig så stoler ikke mannen på de, så det blir en digital på onsdag eller torsdag, for å tilfredstille han. Da stoler han nok på det, når det står Gravid. Jeg har lovet han at han skal få teste alene på badet. Han gleder seg villt. Han har nemlig mast om nr 3 i flere mnd allerede, og dette var 1 pp. Helt villt om jeg virkelig er gravid. Ble gravid i 1 pp med begge de 2 andre barna (dvs førstemann var en kondom som sprakk, hehe.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 7. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2008 Da er jo oddsen stor om spira sitter denne gangen også da! Men, når det er sagt så skal man ikke ta gleden på forskudd.... selv om det er veldig vanskelig!! Ble gravid i 1.pp sist jeg også, så jeg krysser fingre og tær på at det har gått denne gangen også
Glaglagla!! Skrevet 7. september 2008 #7 Skrevet 7. september 2008 Skal ha mensen 12/9 - har den siste uken hatt maaange symptomer: Stikkinger i sidene Strekkvond i lysken på begge sider Litt kvalm på kvelden Lett vondt i puppene, de er ikke ømme - bare stikker og gjør vondt i de av og til. (har silikoninnlegg så jeg vet ikke om det er derfor jeg ikke kjenner at de er ømme)' Tydelige blodårer på puppene Nå har det kommet "nupper" under og ved brystvortene Lett vondt i korsryggen og bekken (har vært plaga med det før - så det an være "normalt") Har også vært konstant forkjøla i nesten to uker - tett i nesa - gir seg ikke (om det er et symptom) Det er ikke symptomer jeg har hele- kommer og går, merker det mest på ettermiddagen og kvelden. Har en datter fra før - da tok det tid før testen viste positiv, enda jeg hadde en følelse på at jeg var gravid.... Tok jo en test - som ikke overraskende viser "negativ".... Har aldri før vært plaget med pms - men som jeg leser og hører er de tegnene jeg har også veldig like pms. Har brukt hormonspiral de siste 7 årene, fjernet denne i sommer og har hatt 2 ganger regelmessig mens etter dette.... Man håper jo i det lengste..... Lyyyykke til alle sammen!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 7. september 2008 #9 Skrevet 7. september 2008 hm jeg har ikm på lørdag 13.. jeg har ikke merket annet en stikking i magen siden el så jeg har ikke noe håp om denne mnd...
Gjest Skrevet 7. september 2008 #10 Skrevet 7. september 2008 Orker ikke kjenne etter.. Hehehe.. Neida, vi har akkurat begynt å prøve igjen etter gyns anbefaling (lang historie). Hadde overhodet ikke symptomer med nr 1, annet enn at mensen ikke kom.. Så er ikke sikker jeg kommer til å ha det denne gangen heller..
Aissata Skrevet 7. september 2008 #11 Skrevet 7. september 2008 Takk, Trassetrollet. Det var i grunnen litt oppmuntrende å høre. Da kan det jo være håp likevel Jeg skal alltids klare å grave fram noen symptomer, men tror ikke på noe før etter en eventuell test. Den ene gangen jeg trodde det var noe laget det rot i syklusen min. Jeg har fått tips om at det er greit å tipse for å holde syklusen i orden. Tenkte å teste meg når jeg venter ikm. Men et spørsmål, hvordan kan man merke forskjell på pms symptomer og graviditets symptomer? Jeg tenker på den psykiske/emosjonelle biten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå