Gjest Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/388669/offset/10 Dette er av eldste, hvis man klikker en videre kommer det et av minsten. Bare en stolt mor som har lyst til å skryte litt av de fineste jentene sine ;o)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Så utrolig nydelige de er og så like:) Syntes hun eldste er veldig veldig like deg også? Kjempe søte er de:)
Musemor med tre søte små Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Skjønne jenter du har ;-)
Gjest Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Tusen takk for så koselige svar ) Ja, Lisa, hun er ikke helt ulik meg hun eldste - veldig lik meg om jeg finner fram gamle barnebilder av meg selv. Minsten er foreløpig ganske lik pappaen, særlig da han var liten, men det er så rart..de er både like hverandre og helt forskjellige som søstre. Veldig gøy å se både forskjellene og likhetene.
Tommage♀♂ Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Du har 2 veldig vakre små frøkner Wollafruen! (..og du er ikke så verst å se til selv også;p) =)
Gjest Skrevet 7. september 2008 #9 Skrevet 7. september 2008 nydelige barn! Hun eldste ligner på deg, iallefall slik jeg kan se ut ifra bildet som lå av deg der!
Gjest Skrevet 7. september 2008 #10 Skrevet 7. september 2008 Pffffffffffffff...Tommage da.. *rødme* Det første bildet av meg der er vel 6-7 år gammelt, så la inn et nytt et jeg..hehe..litt mer up-to-date ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå