Gå til innhold

når begynne med voksipose og parkdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere begynt med det nå? bor i vestfold...foreløbig har hun bare jakke og evt regntøy...og dyne/teppe i vogna..men begynner jo å bli kjøligere..men det blir vel for varmt med voksipose når de skal sove enda? og parkdress på dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ! jeg lurer også på det samme ! jeg spurte de voksne på avd. de sa jentungen kunne ha fleecetøy sammen med dyne og teppe som en overgang..bor nå på østlandet vi da.. de skal nå ha noe og bruke når det blir kaldere også.. parkdress u/ for må da det være greit nå.. regnbukse blir ofte klamt. spør de voksne du, og bruk sunn fornuft ! men er helt enig med deg.. det er ikke altid så lett.

Skrevet

vi venter litt til hvertfall...

Skrevet

Jeg bruker parkdress uten for og voksi sommerdyne. Kan variere under den uforede parkdressen med bare inneklær eller en ekstra ull/fleecedress under etter vær og temperatur. Venter til minusgradene kommer med vinterdress og vintervoksi.

Skrevet

Vi venter med begge deler en stund til tror jeg. Har på seg regntøy hvis det er kaldt og vått. Begynner med strømpebukse før parkdress ja.. Voksi pose venter vi ihvertfall med. Har ikke sommerdyne. Så nå ligger han på saue skinn og har teppe over seg når det er litt kaldt. Bytter til dyne når det blir enda kaldere. Såå voksi.. =)

Skrevet

Bor i Vestfold vi og =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...