Gå til innhold

Er jeg noen uker lengre enn jeg tror?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ubeskyttet sex 2 ganger i Juni. Det var på samme dag som EL og dagen etter. Fikk mensen akkurat som normalt, på den tiden jeg skulle ha det. (8.Juli). Blødde like mye som vanlig. Hadde så sex en god del ganger hele Juli og selvfølgelig når jeg hadde EL. Fikk positiv test for 3 uker siden. (Tok også tester tidligere,men da var de negative)

Var hos legen på kontroll for 2 uker siden. Hun beregnet bare utifra siste mens og sa jeg var 7 uker på vei. Tok ikke noen GU eller noe. Tenkte ikke noe mer over det. Før nå.

Jeg sverger på at jeg såvidt kan kjenne bevegelser. Akkurat som små bobler i magen. Er 2. gangs og det kjennes akkurat ut som sist når poden beveget seg. Men det er vel uansett tidlig å kjenne liv i uke 11??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er umulig for meg eller noen andre her å svare på. Du får nok svar på dette på kontroll når de kjenner str på livmor o.l.

Skrevet

Jeg er nesten helt sikker på at jeg kjente de første bevegelsene i magen rundt uke 11 med minstemann. Så klart ingen som tror påp at det går an da, men når man har vært gravid før vet en hva man skal kjenne etter og jeg kjent eliv første gang i uke 13 med de to første barna mine. Innen den tiden det er vanlig å begynne å kjenne liv så vidt det er, altså uke 16-18 kunne vi både se og kjenne tydelig spark utenpå magen også. Vi bærer barna våres ulikt, så det kan godt være du bærer langt fremme og at det er liv du kjenner :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...