Gjest Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Etter 2 forskjellige tester på morgenurin i dag og begge svake, men positive lister jeg meg inn hit. Jeg har 2 barn fra før av så dette har jeg vært med på før ;-) Regner med at jeg har termin rundt 22 mai.
Snoopy :o) Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 GRATULERER ) Jeg har termin 12. mai og husker deg fra BLI GRAVID siden. Jeg venter også nr 3 og krysser alt jeg har for at alt går bra. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå