Gå til innhold

Ikke singel lengre :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg kjæreste :-) Jeg er så forelsket og jeg har det så bra, han er noe av det beste som har skjedd meg og vi kommer til å flytte sammen når vi finner noe.

Ellers er jeg fortsatt uten nett, ikke fått meg ny pc enda, men skolen er påbegynt, og ellers bruker jeg all fritid på min store flamme, som forøvrig går supert sammen med barna mine også. De forguder ham og han dem - kan det bli bedre? Jeg var litt spent på dette, det er første (og siste) mannen jeg presenterer for barna mine, og det har gått over all forventning.

Og selvsagt, når jeg omsider finner en mann er det selvsagt en mann som aldri har hatt kontakt med faren sin (faren er død nå, men stakk av like etter fødselen), og jeg kan hente fra hans erfaringer vedr mine egne barn, som har lite/ingen kontakt med sine fedre.

Lykkelige lykkelige meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forøvrig er det en mann jeg falt for i fjor, like før yngste ble født, og han er en god kamerat av min beste venninne. I år klaffa det :-) :-) :-D

Skrevet

Gratulerer singelmamma ;)

Du er ei tøff dame (lest mye av det du har skrevet både her og når vi hadde de minste i magen) Ønsker dere alt godt.

Skrevet

Gratulerer singelmamma, og det mener jeg av hele mitt hjerte, dette fortjener du virkelig!:D Utrolig glad på dine vegne!:)

Skrevet

åååååååååååå så fantastisk bra!

dette fortjener du virkelig!

super glad på dine og hans veine :-)

Skrevet

Ble glad på dine vegne nå :-) lykke til med kjæresten, det er vidunderlig med en kjærlig omsorgsperson å dele livet med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...