Gjest Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Husk å slette profilen om du endrer nick for en periode....
Gjest Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Profilen følger det uansett om du bytter nick. Kanskje du bytter nick for du vil være enda litt mer anonym enn man til vanlig er her.... Men om man da trykker på profilen, vil da ditt gamle nick stå der og da blir man ikke så anonym likevel... Da får du ett nick her, som du skriver med, så kikker man på profilen, og der står det hvem du er ellers... Klønete å forklare men...
Gjest Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Jeg har endret nick, men vil ikke være med anonym av den grunn :-) Men kan noen sjekke hvilket nick som står inne på profilen min nå? ;-) Tror det tar tid før det nye nicket kommer opp i profilen
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Nå har ikke jeg endret nick, men lagt til noe bak... Det har jeg gjort under brukerinformasjon på min side ved NICK hvor det står: Dette er signaturen din i debatter og chat: Og kan vel ikke se noe annet nick annet sted på profilen vel?!??!
Gjest Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Til deg står det det samme som du har som nick:)
Gjest Skrevet 7. september 2008 #7 Skrevet 7. september 2008 Nei, men som nickless sier, så tar det kanskje litt tid før det endres i profilen også. At det gamle nicket henger litt igjen i forhold til det som kommer frem i innleggene...
Gjest Skrevet 7. september 2008 #8 Skrevet 7. september 2008 Okei ;-) Het Mamma'n til Ava før, men greit å ha et nick slik at folk ikke umiddelbart måtte kjenne meg igjen ;-) Takk for hjelp!
* 5 om dagen * Skrevet 7. september 2008 #9 Skrevet 7. september 2008 men om jeg feks ville slette profilen min for en periode,blir alt slettet av pm og venner og slikt da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå