Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll på sykehuset fredag, med vekstkontroll og legetime.

Babyen i magen ble målt til 4.5 kg, og jeg har termin neste fredag 12 september, ( vel å merke ul termin, min termin er 3 september...)

Hadde høyt blodtrykk og eggehvite i urinen, så ble innlagt på sykehuset med det samme...

Ble strippet, og sjekket modning. 2 cm åpning, og ganske moden.

På lørdag var blodtrykket på vei ned, og jeg holdt på med urinsamling..

Slimproppen gikk, og jeg hadde noen småblødninger.

Gikk trapper, og turer frem og tilbake i gangen, for å se om det kunne skje noe snart... Fikk kynnere ut over kvelden i går, og hadde ganske vondt nedentil. Fikk sovetablett så jeg skulle få sove, og håpte på at noe skulle skje i natt... Men nei da... Våknet i dag, og er mye værre i bekenet enn noen gang før.. Gåingen i går har nok ikke hjulpet på annet enn bekkenløsningen.

Så kom legevisitten her på sykehuset for en time siden, med den "GODE" nyheten om at alt er bra, og jeg kan få reise hjem !!!!!!!!!

Jeg som trodde at nå skulle jeg være her til babyen kom, og bli ferdig :-(

Men den gang ei !

De vil ikke sette modningspille for barnet er så stort, og jeg vil trenge effektive gode rier for å få henne ut...

Så her går jeg da, skuffet, gråter og venter på at mannen min skal komme å hente meg hjem..

Blir sååå lei av å vente, ikke sove og bare syntest synd på meg selv...

MEN jeg vet jo at alt er bra med barnet :-)

Huff, ble rotete dette her....

Så nå blir det hjem å kjøre på humpe veier og ha sex :-S

Så det er status fra denne damen............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff.. Det hørtes forferdelig ut! Tror jeg hadde blitt voldsomt skuffa og desperat da ja.. Får håpe den lille kommer snart da! Lykke til :D

Skrevet

Uff, stakkars deg!

Kva sjukehus er dette?

Ville bare seia noko om overtid når du har såpass stor forskjell på egen og ul-termin: Viss dei lar deg gå heilt til 12. sept, og så vil at du skal gå endå lenger, MÅ du masa deg til at dei set i gong, sjølv om dei ikkje har lyst. Ofte stemmer egen termin betre enn ul, og det er IKKJE bra for verken deg eller barnet å gå så mykje over tida.

Men betryggande at babyen har det fint, i alle fall! Du fødar nok snart, skal du sjå! Du må bare få kvilt deg litt, så er du klar for ny omgang. Lukke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...