Ms.Smith Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Skjønner ikke hvorfor jeg fikk svak positiv på torsdag. Må ha vært en kjemisk eller noe... Fikk jo symptomer og... Nå føles det egentlig bare som om mensen kommer... Men er fremdeles 3 dager til IKM... Har gitt opp håpet nå gitt...
Mikkemafian Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Kjære vakre vene:) Du ma roe ned på testingen din, tenker jeg. Det var en som sa at jo lenger du testet før ikm desto større er sjansen for å fange opp en kjemisk graviditet.. Ikke test før etter ikm, desom det ikke kommer noe tantebesøk:) Vet at det er lettere sagt enn gjort. Lykke til!!
Ms.Smith Skrevet 7. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2008 Hehe, ja, men det er IKKE lett!!! hehe! dessuten ble jeg så fokusert på skyggestreken på torsdag! blir gaaal! hehe! Men takk for at du fikk meg litt ned på jorden
Gjest Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Huff, men for å holde motet oppe (det er jo enda 3 dager til ikm) så kan den jo fortsatt bli positiv. Kanskje urinen var for utvannet i dag? Ingen håp er ute før tr kommer!
Ms.Smith Skrevet 7. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2008 Har fremdeles et liiiite håp, men det forsvinner for hver dag. hehe... men men ! det kommer alltid nye pp`er Grattis til deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå