gullgutten_min! Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Hei! jeg har ett vennepar som sliter veldig med å få barn da hun har en genfeil... Så nå er de og prøver ut sitt siste forsøk i sverige for å dyrke frem egget på utsiden og sette det inn igjen.. håper så inderlig at dette går riktige veien!!! MEN ... i norge så er det jo slik at det er lov med sæd-donasjon men ikke egg-donasjon.. jeg har null peiling på slikt men er det f.eks lov i danmark? om man har en person hjemme som vil stille opp for dem.... hun vil så gjerne få gå gravid selv. og de er verdens skjønneste mennesker!! så jeg bare lurer.... noen som vet noe om slikt? dersom det ikke går riktige veien denne gangen vurderer de å adoptere. så ett barn får ett fantastisk hjem uansett! litt rotete men kanskje noen vet...
ana baroma Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Jeg aner ikke om det er lov med eggdonasjon i danmark, men det er jo mulig å sjekke. Det er uansett lov i mange andre land... Sjekk mer på onskebarn.no - der er det mange i samme båt!
Gjest ->>- Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Finland, Russland, Spania. avaclinic.com f.eks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå