Gå til innhold

Kunne godt tenkt meg dette huset jeg....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,det kunne jeg også godt tenkt meg...skal vi spleise?

er jo så stort....hehe...

Skrevet

Bare ta det du, jeg kunne ikke tenke meg det.

Skrevet

Spleiser gjerne!!

Skrevet

Hehe, det er jo rett ved siden av der jeg bodde før.

Leide leilighet i en stor villa. Flott strøk med mange store villaer.

Skulle ønske jeg hadde rå til den

Skrevet

jeg synes det var kjempefint jeg, men er nok litt arbeid med å passe små barn der, mange farlige situasjoner kan oppstå.

for mannen min var det litt sterilt...hehe...

men jeg hadde klart å bo der ja :-))

hvor er det? for å forklare oss som ikke er kjent der inne?? hva er nermest av "kjente" plasser?

Skrevet

Ligger oppe ved Homenkollen der tror jeg. Ikke helt sikker ettersom jeg ikke pleier å ferdes så mye på den kanten =)

Jeg synes det var kjempe fint, men enig i at det ikke er en plass for små barn...tenkte mer sånn da unga er store og flytter ut....hehehe

Skrevet

Spleiser gjerne på den og jeg *5 om dagen *

Kjempe fin

Skrevet

hehe. det er flere enn meg som har som hobby å se på boliger på finn ja;) Sitter ofte å drømmer meg bort jeg...

Skrevet

Det var jo helt sinnsykt overpriset da! Synes faktisk ikke det var så veldig pent jeg, selve huset altså, men basseng og sånt var jo kult da :-)

Skrevet

Sånn helt seriøst så kunne det aldri falt meg inn og kjøpe det huset.. Om jeg så hadde 100 mill på bok.. Jeg elsker sånne sveitser stil hus.. Og det huset er vel så langt unna det du kan komme.. hehe.. =)

Skrevet

men det er lov å drømme litt...hehe..

men for å være helt ærlig, så er jeg fornøyd med det vi har jeg, og ikke kunne vi hatt sånn milionhus heller, med vår inntekt.

kan jo ikke være moro å jobbe seg i hjel,for å betjene store lån.

men de som kjøper sånt,har vel nok.....

Skrevet

Dette huset kommer du ikke til å like om 10 år. Altfor trendy og mote. Kaldt er det også.

En ting til: et hus på 450 kvadrat og snaue 10 til barnerom. Stygt.

Skrevet

Liker ikke så godt hus i den stilen, og inne var det mildt sagt lite hjemmekoslig... Hagen var fin da, men basseng noe dritt, vi hadde det da jeg var liten, og faren min hata det...

Skrevet

Huset er knallfint, men kunne ikke tenke meg å bo i det området der... Altfor homogent, og vil ikke ha "miljøskadde" barn.. Huff, sa jeg det høyt..:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...