tannpuss Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Jeg har supurt en om å være venn. Det er ca 3 uker siden og jeg har ikke hørt noe. og ønsker sterkt og trekke denne invitasjonen tilbake. er det noen som vet hvordan jeg gjør det? Takker for svar.
Tommage♀♂ Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Mest sannsynlig har den du spurte takket nei eller rett og slett bare ignorert deg. Du kan ikke gjøre noe før du evt er takket ja til, da kan du slette vennen. Merk deg at jeg TROR;) Men hva om personen rett og slett ikke har vært aktiv på 3 uker da?
PrettyPink Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Hvis du blokkerer denne personen så blir det slettet, du kan etterpå oppheve blokkeringen og alt er tilbake til normalen, dvs, venneforespørselen er fjernet. Dette funket for meg i alle fall. Kom til å sende venneforespørsel til noen jeg absolut ikke vil være venner med, og da gjorde jeg det. Det virket. Testet ut på forhånd på mamma sin FB for å se hvordan det virket og det var helt greit. Den personen du blokkerer får ingen beskjed om dette, heller ikke at du opphever blokkeringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå