Gå til innhold

Hi hi, vi har bestemt oss for vogn allerede!


Tweak

Anbefalte innlegg

Jeg har jo gått og tittet på babybutikkene i ny og ne, nå som jeg har "lov" og selv om jeg bare er i 9 uke! :-)

 

I går dro jeg med meg samboeren min inn på babycomfort for å vise ham vognen som jeg liker allerbest. Og jeg som ikke hadde trodd at han ville engasjere seg så veldig i det så tidlig ble satt på plass her ja! Han syntes vogna var kjempefin, likte finessene og ble til og med med på å prøve å legge vogna sammen og sånt. Artig!

 

Vogna er en Emmaljunga Duo Edge, 2008 modell, og den hadde stor liggedel (eller hva man nå kaller den første bagen som man bruker) og i tillegg gikk det an å bytte side på håndtaket og det var teleskophåndtak som kunne dras ganske høyt opp. Veldig kjekt å kunne justere mye på håndtaket siden jeg er 168 høy og samboeren min er 190! Og så var bagen høyere oppe generelt sett enn på de andre vognene vi så.

 

Men så er bare spørsmålet... Hvor lenge skal vi vente før vi slår til? Det er jo alt for tidlig enda! Men jeg likte stilen på 2008 modellen bedre enn 2009 modellen... Vi har dessverre lite lagringsplass for tiden siden vi pusser opp og all ledig lagringskapasitet er brukt opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

Vi å falt for samme emmaljunga vogn:) Men det var 2007 modellen tror jeg. Vi kjøpte den ihvertfall til jenta vår som er 1 år nå:) Veldig fornøyd med den, men teleskophåndtaket var desverre ikke noe å skryte av :S Der ble vi veldig skuffet... Handtaket bare siger innover etter en liten stund. Veldig irriterende å måtte gå å dra ut å feste håndtaket hele tiden:) Men ellers er det en kjempe fin vogn:)

 

Hvilken farge har dere tenkt? Vi har den i type elg:)

Måtte bare dele den med deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde denne vogna til vår førstefødte i 2003! det er mange muligheter med den og vår erfaring med den er at den er super:) valget vårt bli enkelt denne gangen også..

 

vi kjøpte vår i sverige, fikk med en skikkelig god skinnpose.. husker at vi fikk den til en bra pris i forhold til hva man må betale i norge...

 

Lykke til med vogna!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen damer.. ja d er kjempe spennande å kike på utstyr til den lille. eg har prøvd noen vogner. simo,teutonia y2k, quinny og no har eg emaljunga city cross. og den vogna er eg kjempe fornøyd med. har brukt den til mitt første barn som no er 2 år og skal bruke den til den lille som kommer i april. ei stabil og stilig vogn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt Phil&Teds sport vogn til nr.1, og den er fantastisk. Far i huset her er 188 høy og det er justerbart håndtak..

 

Til neste mann skal vi ha Phil&Teds Vibe vognen, den er noe dyrere, men godt med noe forandring. Den er utrolig lett og god å trille(gjelder begge typene dette) og de blir helt flate når du legger de isammne, så det tar jo ingen plass. u har øyekontakt med barnet hele tiden, selv om det ligger andre veien. og Vogna er helt veltesikkert!

Har vunnet mange innovasjons priser for både funksjonalitet og design.

 

Så slipper du også å gå til innkjøp av sportsvogn allerede etter ett lite år. Denne er til motsettning av andre vogner, god og høy i ryggen slik at ungen ikke vokser ut av den etter ett par år, slik som gjerne med quinny..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin vogn! Søstra mi hadde den. Solid og fin. Jeg har quinny freestyle til minsten nå slik at jeg har bare kjøpt en bag til den som er råfin og enkel. ;) Har hatt simo kombivogn til de to guttene mine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...