*Lissi* Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Begynte i går da.. 20 dager til termin. Begynner å bli litt lei, og er spent på fødselen. "Stakkars" sambo som får gjennomgå da. Men, er så lei denne golfingen hver helg nå. Skjønner det er hobbyen hans, men nå har jeg sittet alene med tre barn hver eneste helg ganske lenge. Begynner å bli ganske tungt å bøye seg og endel nedpress, så akkurat nå hadde det vært greit med litt avlastning. Nei, får ta meg en tur ut i finværet med minsten:-) Er jo uansett ikke lenge til jeg har babyen min her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå