storebror og junibaby=) Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 nå gir jeg snart opp. Mister lyst på sex og alt,så kanskje vi bare skal gi opp????
Mikkemafian Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Jaja sjokoladedyret... Ikke så greit dette her. *Stor sympatiklem* Jeg venter fremdeles på min, 2 dager over IKM i dag...
*mitt største ønske* Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 æsj...vet hvordan følelse du sitter med...er jo helt jævlig!!! hvorfor skal man ikke få det til når det er et så stort ønske? Har dere prøvd lenge eller? vi er i vår 20 pp,og jeg går på min første pergokur nå!!! Stoooooor klem fra meg til deg=)
storebror og junibaby=) Skrevet 7. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2008 har prøvd siden april i fjor,så ca 1,5 år:( tatt blodprøver denne mnd.Første var helt fine ihvertfall.Skal til Aleris for mere utredning nå i september. første brukte vi 3 mnd på så surt når det tar sånn tid nå.Vil jo gjerne ha et søsken før han blir for "gammel"vil ikke ha for stort alders sprik imellom helst da:( Klem tilbake,og lykke til videre til deg=)
jobber med saken har klart det Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 føler med deg. Det er noe dritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå