moniki* 3 prinsesser* Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Inatt oppdaget jeg at jeg blødde når jeg var på do, kom på papiret.. Ble veldig engstelig og har vært mye på do i natt etter det for å sjekke og da har det bare vært brunt.. Er det noen som vet hva det er og noen andre som har opplevd dette før? Er litt begymret må jeg si...Jeg er 16 + 3 uker... Håper noen kan svare meg.. moniki*m*spire*i*magen
mama73 m/tre søte små Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Jeg vet ikke jeg, men jeg har i hvert fall hatt flere blødninger i mitt svangerskap, og hadde siste i uke 20+. Idag er jeg 39+0 og alt er bra:-D Slimhinnene er veldig skjøre når man er gravid, og man har lett for å blø. Noen blør også lettere etter at de har hatt sex. Det sies at så lenge det ikke er tilhørende smerter så er ikke blødninger farlige, men det anbefales uansett å ta kontakt med føden/jordmor/lege når man har blødninger i svangerskapet. Det er mest sannsynlig ingenting å bekymre seg for, men ta en telefon uansett du! Lykke til:-D
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Jeg hadde også en del blødninger tidlig i svangerskapet. Sist var i uke 13 og 14 hvor det bare rant av meg rett og slett...var sikker på at det hadde gått galt! Jeg dro ihvertfall til legen, fikk time til UL og der var alt bare velstand:) Det viste seg at morkaka lå over åpningen til livmorhalsen, noe som gjør at noen av de mange blodårene i morkaka kan briste og lage blødninger. Og det var ingenting og bekymre seg over! Legen sa også at så lenge en ikke har smerter, så er som regel alt bra...det er veldig mange som blør i svangerskapet! Men er du bekymret så hadde jeg ville kontakte legen uansett...viktig at du får roe deg ned ihvertfall! Jeg er kommet til uke 34 nå...blør ikke lenger, og morkaka har flyttet seg oppover...så det går nok bra med deg og skal du se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå