Gå til innhold

Velsa og nurket!!=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest dagdrømmer
Skrevet

Er det det samme som MI før i tiden?

Åh, ser jo kjempespennende ut... får blyant- og papirabstinens her jeg sitter.

Skrevet

Ja, det er det! :) Hvor bor du? Jeg bor i Oslo, og er veldig fornøyd hittil. Denne uken har vi hatt teknikkuke, lært masse morsomme teknikker. Neste uke skal vi presentere en oppgave vi fikk andre dagen. Blir spennende. :D Er du veldig glad i å tegne? :)

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Ja, men gjør det alt for sjelden nå om dagen, så må nok friske meg opp litt om jeg skal ha fullt utbytte av noe kurs...

Høres kjempegøy ut, tenk å kunne leve av det da=) Akkurat nå er det dessverre uaktuelt å melde seg på et sånt studium, men du verden så spennende det hadde vært. Har du planer om å bygge på etterpå? Eller skal du prøve deg som frilanser?

Skrevet

Hehe, ja, jeg har -litt- prestasjonsangst kan man si. ;) Er mange som er utrolig flinke i klassen min, men alle har vel sine sterke og svake sider. :)

Ja, det er drømmen altså! Å kunne leve at noe man elsker å drive med! Jeg har gått ett år på kunst og design der jeg drev en del med illustrasjon (en bok blant annet), og så lurer jeg på om jeg skal ta et år med grafisk design etterpå. Vil tro jeg kanskje stiller sterkere i jobbmarkedet da. :) Hvis ikke blir det vel litt frilansing ja. Har noen idéer til egne prosjekter og, så får se!

Synes du skal vurdere det, jeg. Er viktig å gjøre noe man virkelig har lyst til også, synes jeg! Absolutt verdt pengene! :)

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Presentasjonsangsten tror jeg man lærer seg å takle etter hvert. Bra at den delen er med i utdanningen, for det er vel viktig å kunne selge seg inn, særlig som frilanser.

Pengene er det nok verdt=) Men det går ikke likevel akkurat nå. Men det hjelper utrolig på både tegneferdighetene og på kreativiteten å holde på jevnt, og å lage egne prosjekter og drodle masse. Om ikke det blir profesjonelt så er det jo en fin hobby.

Så herlig at du gjennomfører drømmen din da=) Nå må jeg ta natta, men er blitt skikkelig inspirert til å prøve på gamle kunster igjen! Inspirasjon er gøy!!

Lykke til da=) Blir kjempespennende!!

Skrevet

Ja, man gjør nok det. :) Det fine med nkf er at de har kontakt med næringslivet sånn at man faktisk får reelle oppdrag innimellom. Tror det er en stor fordel. :)

Ja, helt klart! Veldig lurt å holde det ved like, selv om det ikke alltid er like lett å finne tid og ork! Men det går jo an å benytte anledningen når man sitter på bussen eller venter på legekontoret og sånne ting. ;)

Ja, det føles veldig riktig å gjøre noe jeg har drømt om lenge. Blir ofte sånn at man velger ting ut ifra hva som er praktisk og fornuftig. Folk spør meg alltid om det er lett å få jobb og sånt når jeg er ferdig, men denne gangen var det ikke det jeg fokuserte på. Den bekymringen får vi ta siden. Jeg tror uansett jeg finner noe, og så får jeg heller frilanse litt ved siden av. :)

Bare skrik ut hvis du vil ha mer inspirasjon eller litt tips og triks! og ikke minst, ikke nøl med å si ifra hvis du har litt inspirasjon til meg også! Det trengs alltid!

Lykke til til deg også, og god natt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...