Vanilje! Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 "Traff" en fyr på fredag og det "eneste" jeg vet om han er hvor han jobber...Går det an å sende mail dit og spørre etter han el er det litt for sprøtt??? :)
mammarettogslett Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 hehe litt sprøtt ja! kan du ikke google arb.plassen og se om du finner en ansatteoversikt, du vet vel hva han heter til fornavn? så finner du kanskje hele navnet og en emailadr (eller google navnet hans også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå