HøstBaby <3 Elias Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Har 6 dager til termin og hadde oss en liten runde i natt for nå har endelig sambo kommet hjem for å være hjemme til over fødsel. Fikk ikke lagt oss før rundt 3 halv 4, og da sovnet jeg greit. Men på ett eller annet tidspunkt så har det vel skjedd noe, for nå sitter jeg her da, får søren ikke sove mer. Har ikke gjort annet enn å våkne X antall ganger av vondter å at jeg har ligget å ynket meg i søvne. Det kommer som tak i korsryggen å ned i lysken, så tenkte at når jeg først sitter våken så kan jeg like gjerne prøve å ta tiden på det her. Har ikke sitti oppe mer en 15 minutter ca, å har ikke merket noe sånn "kjempe" enda.. Litt selvfølgelig, har tatt tiden på det lille jeg har kjent, men det var jo vondere når jeg lå i senga, uansett hvilket side jeg lå på og uansett om jeg lå med eller uten varmeputa på ryggen. Er så frustrerende det her, for jeg synes det er så vanskelig å ta tiden osv når jeg ikke er helt sikker liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå