yasmina Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 -------------------------------------------------------------------------------- Det gjelder disse jobbene da... Det viste seg jo etterhevrt at vi ikke var enige og mannen foretrakk Norge og jeg foretrakk Oman. Klarte ikke aa bli enige paa onsdagskvelden og paa torsdag morgen innen kl 1000 maatte Norge ha svaret sitt... En av oss maatte jo gi seg og jeg sa til mannen at han fikk bestemme. Han slet noe voldsomt og sendte mail til Norge ikke et sekund foer tiden. Man HAN TOK NorgesJOBBEN . Det ble en del taarere og snoerr fra min side og plutselig ble mannen usikker, mente at jeg hadde mer imot Norge enn han hadde imot Oman... Uansett saa ringte han naa og ville jeg skulle tenke noeye paa det for han er villig til aa ringe Norge aa si at han har ombestemt seg. Allerhelst saa vil jeg jo det, men maa vel innroemme at jeg er usikker paa hva Norge syns om noe slikt , hva slags inntrykk de da vil faa av mannen selv om de kjenner han godt fra foer. Er redd det vil brenne alle broer for senere.... Kommer nok til aa si han skal bare beholde Norgesjobben, men saa er det en liten del av meg som saa mye heller vil bli her da.... Det verste er at hadde mannen faatt Omantilbudet en uke foer hadde han nok valgt det, men han ble stresset da det kom saa sent. P.S vi har ike kranglet eller noe slikt altsaa, er bare uenige....
auro Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Vel det er vel litt vanskelig å si, kjenner dere ikke. Er dere begge norske? Hvor gamle er barna deres? Hvor lenge har dere bodd i Oman? Tror jeg ville ha flyttet hjem før eldste skal på skole. Synes ikke det er så om å gjøre å flytte de etter det. Men alle barn takler jo dette forskjellig. Ville jo også tatt i betraktning om det er et bra jobbtilbud mannen din har fått.
metaMORfose Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Veldig vanskelig! Men hva med jobbene? Vil han til Norge fordi det er Norge, eller fordi jobben er mest interessant? Er jobben i Oman mindre spennende? Hva med økonomien, hva vil jobbene ha av betydning for den? Ungene er vel så små enda at de ser hva de har og er fornøyde så lenge dere er det? Ønsker dere bare lykke til, og håper dere finner en løsning dere begge er fornøyd med! ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå