lmb30 Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 ja huff... er sååå trett. Snuppa her har fått til vane med å stå opp klokken 6.
mamma070706 Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Gjesp, ja.. Oppe før kl 6, og nå springer han rundt med lekemotorsaga og "sager trær" inne i stua, mens mor styrker seg på en kopp kaffe.. gjesp.. Ha en fin dag da jenter..
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Minsten prøver seg alltid før kl 6. Så ble tildlig morgen ja. Kl.6.30 våknet storebroren også. Så nå er det kaffe og barnetv her.
Gjest Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Åhhh....vi også.. Er så trøtt. Har vært oppe siden kl 0600 i dag. Ikke har jeg sovet så godt heller. Har blitt potte forkjølet ( *sytesyte*...hehe... Nå er frokosten svelget og endelig tid for en stor (!!) kopp kaffe. Kanksje det går an å holde øynene litt opp ;o)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Jo, altfor tidlig her og =/ Men etterhvert, så har jeg innsett, at dersom vi får ligge til kl 06.30, så er vi heldige Tulla våkner som regel 1 time tidligere, men ammer i senga, og så prøver jeg å få henne til å ligge og kose seg en stund......men da kommer som regel storebror på snart 3 år, og roper "nå e d måren" =o/ Og da kan vi gi opp..hehe.. Jo, kaffe er en bra ting =o)
Mø schæl! Skrevet 7. september 2008 #7 Skrevet 7. september 2008 *Gjesp* - her også! 05.50 var vi oppe i dag. Da hadde snuppa prøvd seg med: "Jeg er sulten!" "Jeg er tørst!" "Jeg er bæsjetrengt!" "Jeg har vondt i beinet!" "Mamma.... jeg er VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKEN!!!!!" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå