Gå til innhold

Og da var vi oppe! Aaaaaltfor tidlig!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra det finnes kaffe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja huff... er sååå trett. Snuppa her har fått til vane med å stå opp klokken 6.

Skrevet

Gjesp, ja.. Oppe før kl 6, og nå springer han rundt med lekemotorsaga og "sager trær" inne i stua, mens mor styrker seg på en kopp kaffe.. gjesp.. Ha en fin dag da jenter..

Skrevet

Minsten prøver seg alltid før kl 6. Så ble tildlig morgen ja. Kl.6.30 våknet storebroren også. Så nå er det kaffe og barnetv her.

Skrevet

Åhhh....vi også.. Er så trøtt. Har vært oppe siden kl 0600 i dag. Ikke har jeg sovet så godt heller. Har blitt potte forkjølet :o(

*sytesyte*...hehe...

 

Nå er frokosten svelget og endelig tid for en stor (!!) kopp kaffe. Kanksje det går an å holde øynene litt opp ;o)

Skrevet

Jo, altfor tidlig her og =/ Men etterhvert, så har jeg innsett, at dersom vi får ligge til kl 06.30, så er vi heldige ;) Tulla våkner som regel 1 time tidligere, men ammer i senga, og så prøver jeg å få henne til å ligge og kose seg en stund......men da kommer som regel storebror på snart 3 år, og roper "nå e d måren" =o/ Og da kan vi gi opp..hehe..

 

Jo, kaffe er en bra ting =o)

Skrevet

*Gjesp* - her også!

 

05.50 var vi oppe i dag. Da hadde snuppa prøvd seg med:

 

"Jeg er sulten!"

 

"Jeg er tørst!"

 

"Jeg er bæsjetrengt!"

 

"Jeg har vondt i beinet!"

 

"Mamma.... jeg er VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKEN!!!!!"

 

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...