Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, søndag 7. september?

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 dager igjen:) Jeg syntes det er først nå tiden går fort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

33 dager her :) synes tiden går fort :o merker at kroppen begynner og gjøre seg klar :D spennende ;)

Skrevet

3 dager til ultralyd termin,

5 dager til mens termin.

Skrevet

14 dager til menstermin, 16 dager til UL termin. Stresser ikke med det, h*n kommer når h*n kommer. :-) Koser meg med finvær og levelig temperatur i dag, baker dansk rugbrød og vasker litt sengetøy. Gjør ikke noe om jeg må gå en måned til, så lenge jeg fortsetter å ha det som nå. Formen har blitt bedre og bedre på slutten! Helst motsatt av sist. Kan ikke klage på noe!

Skrevet

1 dag igjen til termin!

Og håper så inderlig han kommer snart!

Skrevet

nøyaktig 30 dager igjen til termin 7.okt:-D

Skrevet

22dagar igjen til ultermin. 27dagar til menstermin og 20dagar om ein reknar frå då eg trur befruktninga var.

Så, no er ungen klar til å kome ut forsåvidt. Her er han velkomen, så håpar han kjem snart

(vil verkelg ikkje på overtid, då både mamma og søstra mi gikk på overtid og hadde hardefødslar)

Skrevet

80 dager til UL termin og 70 til mens termin.....

Goood tid enda;)

Skrevet

45 dager igjen......

Skrevet

I dag. Ikke tegn til fødsel ennå. Med de to andre gikk jeg ikke over fikk både før menstermin og ultermin.

Skrevet

85 dager igjen ja...

masse liv, noen kynnere som jeg virkelig kjenner toppen på. men ingen menssmerter, eller tak i ryggen...

Skrevet

47 dager igjen, ei uke igjen til jeg er høygravid :)

jeg er heldigvis ikke lei ennå!

Skrevet

32 dager.... koser meg med svangerskapet og nyter å ta det mer med ro!... kjenner også på at jeg GLEDER meg til fødselen :) og tiden etter!

Skrevet

60 dager igjen :) 6 november er den magiske datoen.. akkurat nå skulle jeg ønske tiden gikk litt fortere på grunn av slitsome arbeidsdager- gleder meg til permisjon.....

Skrevet

Var 10 dager i dag, men siden dagen snart er omme sier jeg 9 dager til termin :)

Skrevet

35 dager igjen:) Gleder meg sånn:)

Skrevet

4 dager. men kanskje ks på tirsdag hvis ikke nurket har snudd seg riktig vei til i morgen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...