Gå til innhold

Hva er det jeg har gjort!? Hjeeelpes min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på snart snart 6uker, har ennå ikke fått fastslått farskapet. Jeg har ikke gjort noe med det ennå, ettersom jeg ikke har hørt stort fra de som kan være barnefar. Han ene sa under hele svangerskapet at HAN VILLE HA delt omsorg eller hele omsorgen selv. Huff. Lang historie, men det var et mareritt å høre på alt der der. Han andre vet jeg gir faen.

Etter sønn min kom til verden, hørte jeg ikke så mye fra noen av de. Men idag fikk jeg brev fra han som "krevde" delt omsorg eller hele omsorgen selv, han skrev at han ville fortsatt ha mest mulig med gutten hvis det viste seg at han var barnefaren.

Jeg kjenner han ikke.. Har ikke noe mobil nr eller noe til hverandre.. Har bare skrevet brev på nettby.

Uansett, vet dere hva jeg sendte brev om til han!?!?!?!?? :o Jeg spurte han om han ville komme hjem til meg på mandag for å treffe gutten........

Var det dumt av meg?

Hvordan skal jeg forholde meg?

Hva om han tar med den nye damen sin?

Så skummelt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo skrive til å han å si at han skal komme alene:)

Det er jo en ide' å fastslå farskapet snart da..Det KAN bli lettere da..Men d behøver ikke å bli d..bor han langt unna deg eller?

Skrevet

Han bor en halvtime unna meg.

Skrevet

Tøft gjort av deg og bare bra for barnefaren, med tanke på delt foreldrerett så for han ikke noe annet enn vanlig samvær fra babyen blir ca 1år hvis du ikke ønsker før, men før det går det an at dere møtes anhver dag i 2 timer, for at han skal få skifte litt bleie, kanskje lagt babyen om kvelden, det tar tid å fastsette farskapet, så ring fastlegen din allerede i morgen og si du ønsker å bestille DNA prøve, litt usikker på om du først må snakke med trygdekontoret så de kan henvise deg dit, så dette blir gratis, fastlegen sender dere videre til ditt nærmeste sykehus der prøven kan taes.

Skrevet

hmmm.. først sa han at han skulle komme, men om han heller komme i 7-8 tiden istede for i 6 tiden.. å det var jo greit.. meeen, så skrev han at han heller ville vente til svar på farskapstest.. jaja, han fikk nå tilbudet iallefall:)

Skal på 6ukerskontroll på tirsdag, så hører jeg litt der om de vet noe, så drar jeg på NAV med det samme. Har jo ennå ikke søkt på bidragsforskudd eller ekstra barnetrygd.. Papirarb, bah :P Men fikk OS par mnd før termin da, så vi har klart oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...