Reiki 73 Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Huden er så tøyd at jeg føler meg som en ballong som har fått litt for mye luft i seg, og hvis en tar for hardt på den så smeller det!!! det svir foran på magen . kun 7 dager igjen..
LadyBlackJack Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Slenger meg på her! Det er veldig ubehagelig,enig jah! Jeg har ennå over 3 uker til termin,så kan potensielt gå 5 uker til,og magen blir vel ikke akkurat mindre... *grøss* Håper vi føder snart!
Reiki 73 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 Det er nå de berømmelige strekkmerkene trår til.... Syns det er dårlig gjordt, for jeg har mer en nok fra sist svangerskap hehe....
LadyBlackJack Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 Hysj,ikke snakk om strekkmerkene! Har liksom fortrengt dem, siden jeg ikke har fått noen.....ennå! Men de kommer vel snart. Usj,som om ikke +20 kg og masse cellulitter på lårene skulle være nok,liksom. :S
Reiki 73 Skrevet 6. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2008 Hehe ikke alle som får strekkmerker, det kommer an på hvor tøyelig huden din er Min søster fikk ikke et eneste ett, og magen hennes var enorm! nå er hun passert 40, og magen hennes ser ut som en 20 åring som ikke har vært gravid!!!! dårlig gjordt syns jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå