Bettybu Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 ..Er en linje i et "babyvers... Vet jeg "har det"...liggende en eller annen plass. men finner det ikke igjen!! Noen som kan hjelpe?? Eventuellt andre vers om "nyfødte??"".
Silja FullFres McQueen Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 No opnar livet munnen sin og ut kjem eg med hauet først så redd og tørst. Eg skrik til eg får knoppen min og varmen ifrå kroppen din. Eg syg og puster inn og ut og er ein naken nyfødd gut. Denne?
Monajenten Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Å herreminhatt for et nydelig dikt *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå