Gå til innhold

noen her som har vært utro mot mannen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer bare på da om dere har fortalt det eller ikke. og hvorfor dere da gjorde det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og nei...

hvorfor? Si det... jeg er nå hvertfall lykkelig med han jeg var utro med...

Skrevet

jeg var utro mot min tidligere samboer,fortalte det to år senere,ble en veldig oppvask han tok meg tilbake å det hangla ca ett år så brøt jeg ut.hadde ikke så sterke følelser for han,gjorde meg egentlig ikke så mye å vere utro.hadde derimot ikke klart å være utro mot min samboer nå,forde om det frister avogtil,er det ikke noe jeg kunne tenke meg og gjøre.

Skrevet

Nei.

Kommer heller ikke til å være utro.

Er det noen her som er klar over at man faktisk kan dø av hjertesorg?

Var sammen med en annen kar i 3 år, kysset en annen fyr og fikk dårlig samvittighet, gikk hjem, fortalte hva jeg hadde gjort og sa at jeg ville gjøre det slutt.

Han holdt seg for hjertet ble kritthvit i ansiktet og falt om på gulvet. Jeg ringte rett til ambulansen som kom etter noen få minutter som føltes som en evighet. Hele tiden mens jeg ringte, sjekket jeg frie luftveier og om han pustet.

Da vi kom på sykehuset ble han koblet opp mot et ekg apparat og ble testet i 20 min. Jeg fortalte legen hva som hadde utløst det, og hun ga han en sykemelding på 3 uker, ba han om å kose seg og ha det moro. Fortalte oss om følelser som faktisk har en innvirkning på hjertet.

Det er jo derfor så mange eldre mennesker dør med så kort mellomrom. Først dør den ene, så dør den andre av hjertesorg.

Kommer aldri til å være utro mot noen igjen. Kommer aldri noensinne til å kun tenke på meg selv og gjøre det brått slutt.

Og jeg kommer for alltid til å huske den episoden og den mannen jeg såret på den måten.

Han har til dags dato ikke fått seg ny kjæreste og han viser fortsatt kjærlighet ovenfor meg. Håper han snart innser at jeg ikke kommer tilbake til han og kan gi seg hen til en annen jente.

Skrevet

`Hvorfor skulle du gjøre det slutt fordi du hadde kysset en annen??? Det blir jo dobbelt smerte på en du liker, hvordan kan noen gjøre d da???

Var nok ikke kysset som gjorde det, det var vel heller måten du talket det på... Ganske egoistisk..... Hvis du likevel skulle gjøre det slutt hvorfor trengte han å vite hva du hadde gjort??? For å lette din egen samvittighet???

Skrevet

dø av hjertesorg....det tror jeg neppe..hjerteinfarkt derimot..ja,det går ann.

Skrevet

Enkelte av dere har tydeligvis en veldig høy terskel ang utroskap.

Så for dere er det greit at typen deres går omkring og kliner og roter med andre?

Å gjøre det slutt fordi man begynner å gjøre dumme ting er rett og rimelig! Og det at man faktisk er ærlig synes jeg er veldig godt gjort. heller det enn at en skal gå og lure på hvorfor det blir slutt i et forhold.

Bedre å gjøre det slutt ved første kyss enn etter å hatt sex først også inrømme utroskap!

Vet om mange måter å gjøre det slutt på som er mye verre enn å si at jeg har kysset en annen og tror jeg har fått følelser for en annen. Det er ikke rettferdig ovenfor deg at jeg skal være sammen med deg lenger.

Følelsene mine for deg har blitt borte litt etter litt og jeg kan ikke være i dette forholdet lenger.

Fortell meg hva som er "rett" måte å gjøre det slutt på? Si jeg vil ikke være sammen med deg lenger. Ferdig?

Og ha han løpende etter meg med hjertesorg i flere mnd og ville gjøre alt for å vinne meg tilbake. Eller gi han en god grunn til å hate meg og kunne få masse sympati fra alle rundt han?

Jeg syntes det var mye bedre å være en forhatt person enn en som de rundt han, hjalp han med å prøve å vinne tilbake.

Skrevet

å dæ av hjertesorg er fult mulig.

Broken hart syndrome. google det.

bestemor holdt på å dø av det da mamma døde.

jeg trodde hun fikk ett vanlig hjerteinfarkt. kardiologen på sykehsuet mente dette kunne være ett tilfelle av broken hart syndrome...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...