NoDoubt Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Fikk den sist lørdag og har rocket hver dag siden. Ikke så lenge om gangen da siden det ikke anbefales med en gang. Har tatt av 3 cm på magen siden jeg begynte. Jeg trener utenom og da men tror absolutt rockeringen har største æren for magen. Det beste av alt er at der er kjempe kjekt:-)
metaMORfose Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Så gøy. Jeg får det bare ikke til, jeg. Har prøvd mye, men ender stadig opp med sykkelen min.
NoDoubt Skrevet 6. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2008 Andre dagen begynte jeg å få det til. Nå kan jeg rocke lenge før den detter. det største problemet er egentlig å holde armene oppe:-) Sykkel er jo kjempe bra trening:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå