Gå til innhold

Er det bare meg som begynner å bli lei av hele bryllupsplanleggingen????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er to uker igjen, og jeg har det hele langt opp i halsen! Skulle ønske vi bare hadde tatt en tur på tinghuset og en middag med familien etterpå. Når vi nå har valgt å gjøre det på den mer tradisjonelle måten med kirke og fest etterpå, skrus forventningene høyt opp og jeg føler virkelig presset. Jeg forsøker å holde kostnadene nede, ikke så mye fordi vi ikke har penger til dette men fordi jeg synes det er galskap å bruke så mye på en fest, men "alle" har en mening om hva som er viktig og riktig. Vi "MÅ" jo spandere alkohol, ha levende musikk, ha masse blomsterpynt i kirken etc. Hver gang jeg forsøker å introdusere enklere løsninger, blir jeg møtt av ett eller annet motargument. Og jeg må si at jeg ble litt såret da min mor uttrykte at hun syntes kirken var "litt sliten". Vi har valgt denne kirken spesielt pga beliggenheten og enkelheten, men det er visst bare vi som ser skjønnheten i det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukk ørene og gled deg til DIN drømmedag...! Gjestene er der for deres del, og ikke sin egen. Om de måtte mene det ene og det andre skal de være glad for at de enten har, eller skal, planlegge sitt eget bryllup, fordi dette er DITT. :)

Lykke til på den store dagen din!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...