Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Kroppen min en fin, jeg elsker den. Har en søt nese, vakre øyne og en pen munn. Mykt og skinnende hår. Akkurat passe høy, ikke for lav, og ikke for høy. Puppene kan jeg være stolte av. Kroppen min har også gitt meg (men litt hjelp av mannen) verdens nydligste sønn, og gir meg stadig sexuelle nytelser av en annen verden. Med andre ord, den er perfekt, hadde den ikke vært så bred....
Anonym bruker Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Sånn er min også! Litt for bred, akkurat over midten... Kan ikke skjønne hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Min er vel ikke for bred på midten, litt lenger ned derimot....også er den lit smal litt ovenfor midten...Men den er sterk og bærer meg gjennom den ukentlige joggeturen og holder ut nesten daglige treningsøkter,- og sist, men ikke minst den greier fint å holde tritt med to barn, holder ut våkennetter i ny og ned, fanget er supert til trøst for begge to og må jeg så kan bære rundt på de og hjelpe de om det behøves... Jeg har slitt både fysisk og ikke minst psykisk med å bli så fornøyd som jeg er, og selv om jeg fortsatt ser mine feil så overser jeg de til fordel for alt det bra den kan GJØRE istedet for å fokusere på hvordan den SER ut.... Pussig forresten, når man fokuserer på hvor bra den er og fryder seg over å være frisk, så ser man plutselig bedre ut også)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Jeg er altfor lav og altfor feit, og puppene mine er altfor store. Jeg syns ikke det er noe godt å ha sex heller, så... Bytter gjerne med den brede kroppen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå