snartmammapåny Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 Er på jakt etter navnet på et klokkemerke, en herreklokke. Merket har klokker med en pris som ligger i 100.000kr- 150.000 kr klassen sikkert noe dyrere og noe billigere.. Noen med peiling på dyre klokker som kan komme med noen tips om hvilke merke det kan være..? Bare å ramse opp noen forslag så kan jeg google og se om jeg finner klokka jeg er på jakt etter. Og nei jeg skal IKKE svi av så mye på ei klokke! Så bare en herreklokke som var sååååå stilig, og må små titte litt på den;)
Gjest Skrevet 6. september 2008 #2 Skrevet 6. september 2008 Rolex...hehe... Eneste jeg kom på i farten..hehe... ;o)
Gjest Skrevet 6. september 2008 #4 Skrevet 6. september 2008 ...og så fikk jeg opp dette når jeg googlet "eksklusive klokker" Rolex, Omega, Breitling, IWC, Tag Heuer, Gucci, Armani, D&G
Lovemychild Skrevet 6. september 2008 #5 Skrevet 6. september 2008 -Police -Viceroy -Omega hmmmm og det var det jeg klarte å huske
Gjest Skrevet 6. september 2008 #6 Skrevet 6. september 2008 + disse ;o) Perrelet, Ulysse Nardin, Girard Perregaux og Jacob & Co
cherry coke Skrevet 6. september 2008 #7 Skrevet 6. september 2008 Rolex, cartier, omega, patek philippe (i særklasse).
cherry coke Skrevet 6. september 2008 #8 Skrevet 6. september 2008 Pappa har ei Patek Phillipe klokke og den er nydelig=) Det er kjent for å lage bra klokker. Har en litt klokkegal familie=)
DevilDoll © Skrevet 6. september 2008 #9 Skrevet 6. september 2008 Jacob & co Patek Philippe Breitling Cartier Tag Heuer
snartmammapåny Skrevet 6. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. september 2008 Mye flotte klokker da, men finner ikke den jeg jakter på.. Må nok bare smøre meg med tolmodighet til mandag og se på den klokka hva det er;)
brooklyn Skrevet 6. september 2008 #11 Skrevet 6. september 2008 michel herbelin, audemars piuget, mellom anna?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå